اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. اسفند 1395 - 9:28   |   کد مطلب: 24302
رئیس اتحادیه نانوایان در همدان:
80 نانوایی در همدان در ایام نوروز شیفت هستند
رئیس اتحادیه نانوایان در همدان گفت: 80 نانوایی در همدان در ایام نوروز شیفت هستند
80 نانوایی در همدان در ایام نوروز شیفت هستند

به گزارش صبح الوند، حسین شوندی با بیان اینکه شیفت نانوایان برای ایام نوروز در همدان مشخص‌ شده است، اظهار کرد: اکثر نانوایی‌ها در ایام نوروز پخت دارند.

 

وی با بیان اینکه به برخی از نانوایی‌ها مرخصی داده شده اما همه مرخصی‌ها در یک نوبت نیست، افزود: به عوامل 110 نانوایی از 410 نانوایی موجود در همدان مرخصی داده شده است.

 

رئیس اتحادیه نانوایان در همدان با بیان اینکه مقرر شده به نانوایی‌های شیفت آرد بیشتری داده شود، گفت: بنا شده که سهمیه آرد اول فروردین نانوایان همدان از تاریخ 20 اسفندماه توزیع شود تا مشکلی ایجاد نشود.

 

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته آرد مورد نیاز نانوایان در ایام نوروز از تاریخ 26 اسفندماه عرضه می‌شد، افزود: 80 نانوایی در ایام نوروز شیفت هستند و سهمیه آرد آنها 30 درصد افزوده می‌شود.

 

شوندی با بیان اینکه سال گذشته هیچ مشکلی در ایام نوروز پیش نیامد، ادامه داد: بازرسی‌ها با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات انجام می‌شود تا مشکلی برای شهروندان و مسافران ایجاد نشود.

 

وی با بیان اینکه افراد می‌تواند پیشنهادات و انتقادات خود را به سامانه 1000127 اعلام کنند، بیان کرد: نانوایان در ایام نوروز در زمینه ارائه خدمات به مسافران و همشهریان فعال هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان