اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. اسفند 1395 - 13:42   |   کد مطلب: 24288
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ورود تیم واکنش سریع در طرح امداد و نجات نوروزی به تعداد 15 نفر خبر داد و گفت: در طرح نوروزی امداد و نجات دو هزار و 160 نفر در پایگاه های هلال احمر در ایام نوروز مستقر می شوند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان خبر داد

به گزارش صبح الوند، بهروز کارخانه ای  در جمع خبرنگاران اظهار کرد : در طرح امداد و نجات نوروزی 12 پایگاه ثابت و 4 پایگاه موقت مستقر می شود.

 

وی افزود: طرح نوروزی امداد و نجات امسال از 25 اسفندماه تا 15 فروردین با 2 هزار و 160 نفر نیرو با 15 آمبولانس در این ایام در پایگاه ها مستقر هستند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه در این طرح 9 خودروی نجات وجود دارد گفت: در مجموع چهار پایگاه در اسدآباد همدان فامنین و رزن دارای پزشک متخصص است.

 

کارخانه ای ادامه داد: امسال در طرح نوروزی امداد و نجات یک تیم واکنش سریع به تعداد 15 نفر با یک هزار ساعت برنامه تخصصی دوره دیده ورود یافته اند.

 

وی با بیان اینکه طرح نوروزی ایمن و سلامت جاده ای به عنوان هفدهمین طرح امسال برگزار می شود خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری معاونت جوانان با تعداد 20 پست ثابت و 8 پست سیار فعال هستند که هدف از این طرح نمایش توان عملیاتی ترویج فرهنگ پیشگیری و ارتقای سطح آگاهی مردم و معرفی قابلیت های جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

 

کارخانه ای  در خصوص اقدامات امسال هلال احمر استان همدان نیز تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون 654 حادثه به صورت عملیاتی توسط جمعیت هلال احمر همدان انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش را نشان می دهد.

 

این مقام مسوول در خصوص اقدامات جاده ای هلال احمر اضافه کرد: در سال جاری 497 مورد عملیات جاده ای صورت گرفته که کاهش 25 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

 

وی با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و 159 نفر مصدوم داشته ایم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر متوسط زمان حضور تیم امداد و نجات در حادثه در همدان 8 دقیقه است.

 

کارخانه ای در خصوص یکی از طرح ها ی بزرگ جمعیت هلال احمر نیز افزود: طرح خادم یکی از بزرگترین طرح های جمعیت هلال  احمر همدان به منظور افزایش اطلاعات خانواده هاست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان