اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. اسفند 1395 - 9:48   |   کد مطلب: 24284
فرمانده قرارگاه نجف اشرف با بیان اینکه در صحنه تقابل با دشمن شهدای ما پرچمدار این قله هستند، گفت: باید با حفظ وحدت، اقتدار کشور را ثبات ببخشیم.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف عنوان کرد

به گزارش صبح الوند،  سردار محمدنظر عظیمی در یادواره شهدای سرداران، امیران و شهیدان شاخص شهرستان اسدآباد با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: خداوند بر ما منت نهاد که بتوانیم بخشی از عمرمان را در این مسیر صرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه نسلی که انقلاب و جنگ را درک کرده در برابر نسل جوان امروز مسئولیت‌ها و وظایفی دارند، گفت: باید روحیه جهادی و باور پذیری و اعتقاد و ایمان شهدا به عنوان انسان‌های برجسته و وارسته بری نسل جوان بازگو شود.

 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف با اشاره به 403 شهید والامقام هرستان اسدآباد تصریح کرد: وجود این شهدای جلیل القدر نشان از آگاهی آنان نسبت به شرایط زمان دارد.

 

وی با اشاره به اینکه خیل عظیمی از این شهدا وظیفه‌ای در قبال جنگ نداشته‌اند به جبهه‌ها اعزام می‌شدند، گفت: قسمت دیگری از این شهدا بسیجی و در حال تحصیل بوده و بخشی نیز به عنوان نیروهایی که جنگ در طبقه سازمانی آنها نبود اما با احساس تکلیف در برابر دشمنان ایستادند.

 

عظیمی با بیان اینکه وظیفه امروز ما ادامه راه شهدا و پاسدار از خون آنان است، بیان داشت: شهیدان ما هر یک به اندازه یک جمعیت تاثیرگذار بودند.

 

وی ادامه داد: شهدای ما چه در دفاع مقدس و چه در مقابله با استکبار به دلیل بصیرت و تشخیص قدم گذاشته‌اند و امروز مدافعین حرم نیز با این شرایط کشور و دنیا راهی را انتخاب می‌‌کنند که بسیار پرخطر است و این امر مبتنی بر احساس نیست و جنگ در این جبهه ها واقعا کار سختی نیست.

 

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در ادامه به خاطره‌ای از شهید «قهاری‌سعید» اشاره کرد و گفت: در سال 1365 که این شهید بزرگوار جانشین وقت سپاه بودند و در اوایل تشکیل تیپ رسول الله(ص)، عراقی‌ها دفاع متحرک را در غرب آغاز کرده بودند که این شهید بزرگوار با فاصله از نیروهای خودی در خط مقدم و با سلاح شخصی خودش در کمین دشمن بود و سعی در حفظ آن موقعیت داشت.

 

وی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید «کوروند» ابراز داشت: این شهید شاخص نیز بسیار شجاع و دلیر بود، در کجای دنیا این چنین است که یک فرمانده خود جلوتر از نیروهایش مشغول جنگ باشد؟ دشمن بسیار قدرتمند و تا بن دندان مسلح بود و حامیان بین المللی زیادی داشت.

 

عظیمی با بیان اینکه در صحنه تقابل با دشمن شهدای ما پرچمدار این قله هستند، عنوان کرد: باید با حفظ وحدت، اقتدار کشور را ثبات ببخشیم.

وی بیان داشت: دشمن از ابزارهای مختلف از جمله فرهنگی و اقتصادی و گاه با تفرقه برای ضربه زدن به این ملت استفاده می‌کند و ما باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان