اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1395 - 23:06   |   کد مطلب: 24282
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: عملیات اطفا حریق گسترده یک ساختمان مسکونی 3 طبقه، همچنان ادامه دارد.
 آتش سوزی ساختمان مسکونی در خیابان 17 شهریور

به گزارش صبح الوند، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در ساعت 13:20 آتش سوزی یک ساحتمان مسکونی 3 طبقه در خیابان 17 آذر بالاتر از ایستگاه دولاب به سامانه 125 اعلام و نیروهای 5 ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام می شوند.

 

وی تصریح کرد: آتش سوزی در طبقه منهی 3 یک ساختمان در حال ساخت با کاربری انبار لوازم خانگی مملو از یخچال، تلوزیون و غیره اتفاق افتاد.

 

ملکی بیان کرد: آتش به 2 طبقه دیگر سرایت و دود زیادی در طبقات زیرین حبس شده است که حجم وسیع  دود، سرعت عمل آتش نشانان را با مشکل مواجه کرده است.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: نیروها در حال نفوذ به طبقات پایین هستند و تا به این لحظه مورد مصدومیت نداشته ایم.

 

ملکی افزود: با ایجاد منافذ در اطراف ساختمان، حجم وسیعی از دود تخلیه شد که به نسبت 4 ساعت گذشته شرایط بهتری برای ورود به ساختمان پیش بینی می شود.

 

وی تاکید کرد: در همان ابتدای آغاز عملیات تنها یک راه برای ورود به زیرزمین وجود داشت که آتش نشانان از همان راه وارد شدند اما متاسفانه به دلیل حجم وسیع دود و سوختن مواد نفتی عملا امکان حضور نیروها وجود نداشت بنابراین آتش نشانان پس از اطمینان از عدم حضور افراد، از محوطه خارج شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان