اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1395 - 22:56   |   کد مطلب: 24279
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان:
شبکه بزرگ قاچاق موادمخدر در همدان منهدم شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: شبکه بزرگ قاچاق موادمخدر که در ۱۱ استان کشور فعالیت داشت در همدان منهدم شد.
شبکه بزرگ قاچاق موادمخدر در همدان منهدم شد

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی قزوینه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و کشف یک شبکه بزرگ قاچاق کشوری مواد مخدر اظهار داشت: کار اطلاعاتی 10 ماهه برای شناسایی سرکرده‌های اصلی این شبکه توزیع مواد مخدر با مشارکت 11 استان کشور اعم از سیستان و بلوچستان، هرمزگان، اصفهان، قم، گیلان، کرمانشاه، فارس، بوشهر، آذربایجان غربی، غرب تهران و همدان انجام شده است.

وی افزود: سرمنشأ این شبکه در افغانستان فعالیت دارند و مواد مخدر را از مرز دریایی و خاکی و از استان‌های هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان وارد کشور می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه تلاش اطلاعاتی برای شناسایی دیگر سرکرده‌های این شبکه ادامه دارد، بیان کرد: تاکنون 111 هزار و 240 نفر ساعت روی این پرونده تلاش عملیاتی انجام گرفته است.

وی گفت: 15 عملیات استانی و فرا استانی انجام شده است که از این تعداد 6 عملیات در استان همدان و 9 عملیات در سایر استان‌ها در راستای شناسایی اعضای این شبکه توزیع موادمخدر اجرا شده است.

قزوینه تصریح کرد: یک هزار و 872 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قبیل تریاک و حشیش از این شبکه کشف و ضبط شده است و همچنین در این رابطه 23 نفر دستگیر و 17 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی گفت: سهم استان همدان از این میزان کشفیات مواد مخدر 537 کیلوگرم بوده است و همچنین 9 نفر دستگیر و 6 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیری تمام اعضا و سرکرده‌های این شبکه توزیع موادمخدر در کشور است و تلاش اطلاعاتی ادامه دارد.

وی عنوان کرد: در 11 ماهه امسال بیش از پنج تن انواع موادمخدر در استان همدان کشف و ضبط شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته میزان کشفیات 25 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان