اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1395 - 8:09   |   کد مطلب: 24174
مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از تأمین 180 میلیون ریال برای پیوند کلیه یک بیمار سخت‌درمان در همدان خبر داد.
مساعدت 180 میلیون ریالی به یک بیمار سخت‌درمان در همدان

به گزارش صبح الوند، حمید شاکری‌صفت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برگزاری یکصد و پنجمین جلسه کمیته امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه مدیرعامل بانک تجارت استان همدان به همراه معاونین خود و مدیر گروه خیریه «سخن عشق» به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه 14 پرونده جدید بیماران سخت‌درمان نیازمند مورد بررسی قرار گرفت و مصوباتی در راستای کمک به آنها به تصویب رسید، گفت: پرونده بیماری که خانم جوانی بود و در نوبت پیوند کلیه قرار داشت، مورد بررسی قرار گرفت.

 

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خاطرنشان کرد: تمام هزینه پیوند کلیه این بیمار به مبلغ 180 میلیون ریال با مساعدت انجمن بیماران کلیوی، مجمع خیرین سلامت، گروه خیریه یاران و دیگر خیرین تامین شد.

 

وی با اشاره به اینکه سایر پرونده‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت، افزود: 250 میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران سخت‌درمان مورد تصویب قرار گرفت.

 

وی با اشاره به تصویب اعطای وام قرض‌الحسنه از سوی مجمع خیرین مرکز به مبلغ 100 میلیون ریال، گفت:  اعطای وام قرض‌الحسنه به مبلغ 90 میلیون ریال از سوی مجمع خیرین سلامت همدان نیز تصویب شد.

 

شاکری‌صفت با اشاره به اینکه یکی از بیماران در این جلسه زیر پوشش «طرح سخاوت» قرار گرفت، افزود: برخی از خیرین به بعضی از بیماران نیز مساعدت کردند.

 

وی گفت: خانم خیری به عنوان حامی، دو بیمار جدید را پذیرفت که قبلاً نیز یک بیمار را حمایت می کرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان