اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1395 - 21:19   |   کد مطلب: 24101
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای شهر همدان با بيان اينكه بدنه شهرداری همدان نیازمند جوان‌سازی است، فعالیت افراد بازنشسته در شهرداری همدان را تخلف اداری برای شهردار دانست.
فعالیت بازنشستگان در شهرداري تخلف اداری برای شهردار است

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، حسین قراباغی صبح امروز در حاشیه کمیسیون برنامه و بودجه در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤوالی در خصوص وضعیت بازنشستگان شهرداری اظهار کرد: بر اساس مستندات موجود، شورا در سال 93 بحث بازنشستگی کارکنان شهرداری همدان را مورد پیگیری ویژه قرار داد که این پیگیری منجر به بازنشستگی تعدادی از افراد شد.

 

وی به بازنشستگی 220 نفر در سال 93 به دنبال پیگیر‌های شورای شهر اشاره کرد و گفت: در سال 94 نیز تعداد 155 نفر حکم بازنشستگی دریافت کردند.

 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای شهر همدان بیان کرد: امسال نیز 69 نفر حائز شرایط بازنشستگی در شهرداری شدند که تعدادی از این افراد هنوز مشغول کار هستند.

 

وی ادامه فعالیت افراد بازنشسته در شهرداری همدان را تخلف اداری برای شهردار دانست و افزود: برخی از این افراد مشمول بازنشستگی با حدود 40 سال سابقه خدمت در حوزه‌های اداری، خدماتی و سایر قسمت‌ها مشغول به کار هستند.

 

قراباغی نیاز به جوان‌سازی بدنه شهرداری را مساله‌ای مهم و کاملاً مشهود در شهرداری همدان دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت کشور وجود نیروی مازاد را در شهرداری همدان اعلام کرده، لازم است شهرداری هر چه سریعتر با بازنشسته کردن کارمندان حائز شرایط، ظرفیت جدیدی برای ورود نیروهای جدید ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان