اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1395 - 8:49   |   کد مطلب: 24080
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان خبر داد
افزایش 50 درصدی مساجد برگزارکننده مراسم اعتکاف ماه رجب
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از افزایش 50 درصدی مساجد برگزارکننده مراسم عبادی اعتکاف ماه رجب در شهرستان همدان خبر داد.
افزایش 50 درصدی مساجد برگزارکننده مراسم اعتکاف ماه رجب

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام جواد حیدری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف سه‌روزه ماه رجب به صورت مردمی برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی برای برگزاری این ایام اعتکاف پیش‌بینی شده است. 

وی با بیان اینکه این مراسم 13، 14 و 15 ماه رجب برگزار خواهد شد، افزود: هماهنگی نهایی این مراسم برعهده اداره کل تبلیغات اسلامی است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان همدان تصریح کرد: تفسیر قرآن کریم، مسابقات حفظ قرآن، برنامه‌های محتوایی، سخنرانی، برگزاری گفتمان‌های دینی، بیان احکام اعتکاف، جلسات پرسش و پاسخ دینی، برگزاری جلسات آموزش مهارت‌های زندگی و حلقه‌های قرآنی و معرفتی از جمله برنامه‌های اعتکاف سه روزه ماه رجب است.

وی با بیان اینکه ستادهای مردمی زیادی برای برگزاری این مراسم مراجعه کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه مراسمات جوانان را در مقابل هجمه‌های دشمن بیمه خواهد کرد.

حیدری‌‌راد با اشاره به اینکه می‌توان از این سه روز در راستای آشنایی جوانان و نوجوانان با مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و...استفاده کرد، ادامه داد: در شهرستان همدان پیش‌بینی افزایش 50 درصدی تعداد مساجد برگزارکننده اعتکاف ماه رجب در مقایسه با سال گذشته را داریم.

وی برگزاری مراسم اعتکاف در ماه رجب را یکی از بهترین فرصت‌ها برای نزدیک کردن دل‌‌ها به خداوند متعال عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت‌های مذهبی به بهترین نحو استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان