اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. اسفند 1395 - 23:46   |   کد مطلب: 24009
رئیس هیات ووشو شهرستان نهاوند گفت: فرود ظفری ووشوکار نهاوندی وزن 65 کیلوگرم در مسابقه انتخابی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور با کسب مدال طلای انتخابی جواز حضور در اردوی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی 2017 روسیه را کسب کرد.

به گزارش صبح الوند، احمد اسدی  در گفت و گو با ایرنا افزود: این ووشو کار نهاوندی سال گذشته نیز عضو تیم ملی بزرگسالان بود که توانست برای کشور مقام بدست آورد.

وی افزود: علاوه بر این چندی پیش علی ظفری یکی دیگر از ووشو کاران این شهرستان در رده نوجوانان نیز موفق شد در انتخابی تیم ملی مدال برنز را بدست آورده و به اردوی تیم ملی راه پیدا نماید .

احمد اسدی سرمربی نهاوندی تیم استان همدان که برای ششمین سال متوالی بعنوان سرمربی تیم استان همدان در رقابتهای انتخابی تیم ملی حضور داشته گفت: به منظور آماده سازی ورزشکاران شهرستان تمرینات سخت و طاقت فرسایی را داشته ایم و با وجود کمبود امکانات لازم در در مقایسه استانهای برخوردار از امکانات ویژه با تلاش و خستگی ناپذیری ورزشکاران توانسته ایم این افتخارات را برای استان کسب کنیم .

وی افزود: با توجه به استعدادهای خوب بچه های نهاوند چندین بازیکن دیگر در انتخابی تیم ملی حضور داشتند که پس از برد مقابل حریفان در دور اول و دوم متاسفانه در یک هشتم حذف و از راههیابی به اردوی تیم ملی بازماندند.

در حال حاضر بیش از پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در 39 هیات ورزشی نهاوند فعالیت دارند .

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان