اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. اسفند 1395 - 23:08   |   کد مطلب: 24004
قائم مقام جامعه اسلامي دانشگاه بوعلي سينا خبر داد
برگزاری سلسله نشست‌های «چنین شد» در دانشگاه بوعلی‌سینا
قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سينا گفت: سلسله نشست‌هايی با عنوان «چنين شد» ناظر بر سخنرانی اخير رهبر معظم انقلاب با حضور مسؤولان اجرایی استان در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.
برگزاری سلسله نشست‌های «چنین شد» در دانشگاه بوعلی‌سینا

به گزارش صبح الوند، حسین زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن پایان سال 1395 و نامگذاری این سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و گذشت قریب چهار سال از انتشار سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط معظم‌له و تأکیدات ویژه و مکرر ایشان مبنی بر استفاده از توان داخلی، تقویت بنگاه‌های تولیدی و درون‌زا، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در نظر دارد سلسله نشست‌هایی با عنوان «چنین شد» ناظر بر سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب برگزار کند.

 

وی افزود: سخنران رهبر معظم انقلاب تأکید بر ارائه عملکرد اقتصاد مقاومتی مسؤولان و لفظ صریح ایشان در مورد اینکه چنین شده‌ها را بگویید نه چنین می‌شود، ناظر بر این نشست‌ها است که با دعوت از مسؤولان اجرایی استان به منظور حضور در جمع دغدغه‌مند و جوان دانشگاهی و توضیح نحوه عملکرد در زمینه اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد.

 

قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا یادآور شد: در راستای این سلسله نشست‌ها اولین نفر، شخص استاندار عالی‌ترین مقام دولتی در استان دعوت شده که امیدواریم این بار ایشان با قبول دعوت دانشجویان در دانشگاه حضور یابد.

 

وی گفت: این سلسه نشست‌ها شامل بازه زمانی دوم اسفند ماه الی 18 اسفند خواهد بود که در هر کدام از روزهای جاری هفته پذیرای مسؤولان محترم دعوت شده خواهیم بود.

 

زارعی خاطرنشان کرد: در ادامه دعوت از مسؤولان از فرماندار، شهردار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر نیز دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان