اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1395 - 23:32   |   کد مطلب: 23993
در دوازدهمین دوره از جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد، همدانی‌ها کم‌فروغ ظاهر شدند.
جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، دوازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر بسیج کشور در حالی از 25 تا 30 بهمن ماه در شهر بندرعباس برگزار شد که استان همدان نیز با دو نمایش «خط سوم» به کارگردانی «فواد ابراهیمیان» و «به خاطر مروارید» به کارگردانی «نسا بخشی» همچنین با دو نمایشنامه از بهنام میرزایی و روح‌الله صالحی در این جشنواره حضوری پررنگ داشت.

 

اما در روز پایانی و در مراسم اختتامیه این جشنواره که عصر امروز در بندرعباس برگزار شد، اعلام آرای هیأت داوران حکایت از این داشت که استان‌های قزوین، مازندران و هرمزگان بیشترین جوایز را به خود اختصاص داده و همدان تنها توانست لوح تقدیر در بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی برای نمایشنامه پاس دوم بهنام میرزایی را کسب کند.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که هنرمندان همدانی حاضر در این جشنواره، خبر از اجراهای موفق و پرتماشاگری از خود در روزهای گذشته داده بودند.

 

لازم به ذکر است که در این جشنواره 30 گروه نمایشی از 20 استان کشور در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و نمایشنامه‌نویسی شرکت داشتند که طبق اعلام کوروش زارعی، دبیر این جشنواره، راهیابی به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجرا در تالارهای تهران و حمایت بیشتر از نمایش‌ها از دیگر مزایای برگزیده شدن در این جشنواره است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان