اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. بهمن 1395 - 22:51   |   کد مطلب: 23988
مدير آموزش و پرورش شهرستان بهار از برگزاری همایش بزرگ خیرین مدرسه‌ساز در 16 اسفند سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور 600 نفر از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهار برگزار می‌شود.
همایش بزرگ خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، یوسف سعیدی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار کرد: یکی از سیاست‌های عمده در آموزش و پرورش شهرستان، توجه به مسائل پرورشی و تربیتی است چراکه مسائل تربیت و آموزش مکمل یکدیگرند و برگزاری همایش‌های فرهنگی و تربیتی و جلسات قرآنی در این راستا در شهرستان بهار انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: تغییر کاربری زمین اهدا شده توسط شهرداری بهار برای احداث آموزشگاه در شهرک فرهنگیان بهار باید هرچه سریعتر از ورزشی به آموزشی تغییر یابد و در کمیسیون ماده 5 مطرح شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار تصریح کرد: با توجه به تاکید بر استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس،  اصلاح سیستم گرمایشی چندین فضای آموزشی در روستاهای شهرستان پیشنهاد شده و بازدیدی به این منظور از آموزشگاه شهید بهرامی میهمله علیا انجام شده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

وی از ایزوگام 3 هزار و 780 متر فضا در مدارس شهرستان با اعتبار 23 میلیون تومان خبر داد و گفت: در صورت مشارکت مدارس می‌توان خدمات‌رسانی بیشتری انجام داد.

 

سعیدی برگزاری جشن ستارگان با حضور 350 نفر و تجلیل از 20 نفر با رتبه زیر 5 هزار در کنکور سراسری، برگزاری جشن‌های انقلاب دانش‌آموزی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم انسی با قرآن را از برنامه‌های انجام شده در دهه فجر عنوان کرد.

 

وی اظهار داشت: در هفته امور تربیتی برنامه‌های مختلفی شامل تجلیل از فعالان عرصه تربیت و همایش مربیان در شهرستان بهار اجرا خواهد شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار از برگزاری همایش بزرگ خیرین مدرسه‌ساز در 16 اسفند سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره هر ساله فصل بهار برگزار می‌شد که با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، امسال در اسفندماه سال جاری با حضور 600 نفری خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهار برگزار می‌شود.

 

در ادامه امام جمعه بهار از حضور پرشور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تقدیر کرد.

 

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: مردم شهرستان بهار امسال با شور و شعور و جانانه در راهپیمایی شرکت کردند و پاسخ کوبنده‌ای به رئیس جمهور آمریکا دادند.

 

وی اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) عشق به رسالت، ولایت و امامت و عمل به قرآن و رسیدگی به امور مستضعفان را از مهمترین مسائل می‌دانست که ما نیز باید از این موضوع الگو بگیریم.

 

سپس معاون فرماندار بهار گفت: پروژه‌های عمرانی و آموزشی بدون تخصیص اعتبار نباید کلنگ‌زنی شود چرا که تبعات به همراه خواهد داشت.

 

علی‌اکبر سلطانی راد اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای بهره‌مندی همه فضاهای آموزشی شهرستان بهار از سیستم گرمایشی استاندارد باید به درستی انجام شود تا در سال آینده مشکلی به وجود نیاید.

 

وی تصریح کرد: کسب رتبه ممتاز کشوری در برنامه تعالی مدریت مدرسه توسط آموزشگاه حضرت زهرا (س)، نشان دهنده پیشرفت روزافزون شهرستان بهار در مسائل آموزش و پرورش است و با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها باید بیش از پیش تلاش شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان