اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1395 - 23:42   |   کد مطلب: 23946
استاندار همدان با بیان اینکه پرواز همدان به تهران، کیش و عتبات تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود، گفت: در مدت سه سال حضورم در همدان ۳۴ میلیارد تومان در فرودگاه همدان هزینه شده است.
پرواز همدان به تهران، کیش و عتبات راه‌اندازی می‌شود

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمدناصر نیکبخت  در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال ساخت حوزه گردشگری اظهار داشت: پروژه‌هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت 385 نفر اشتغالزایی به همراه داشته است و به همین دلیل می‌گوییم سرمایه‌گذار ناجی مشکلات استان است.

 

نیکبخت بیان کرد: هیچ سازمان و عنصری مفیدتر از سرمایه گذار بریا کشور نیست و به همین دلیل ادعا دارم که سرمایه گذار مقدس است و بر این اساس باید قدر آنها را بدانیم.

 

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این چند هتل مورد بازدید بیش از 500 تخت به مجموعه ظرفیت اسکان در هتل‌های همدان افزوده می‌شود، گفت: با افتتاح هتل هما و قصر طلایی نیز 2 هزار تخت به ظرفیت استان افزوده می‌شود.

 

نیکبخت با بیان اینکه طلسم هتل‌سازی و کمبود هتل در همدان بعد از حدود 40 سال شکسته شد، گفت: در صورت افتتاح این پروژه‌ها می‌توانیم ادعا کنیم که همدان به خوبی پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

 

به زودی موضوع سرمایه گذار غار علیصدر مشخص می‌شود

استاندار همدان عنوان کرد: این هتل‌ها شامل انواع هتل‌های دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره است که پذیرای گردشگرانی با سلایق متنوعی در استان خواهند بود.

 

نیکبخت در پاسخ به این سؤال که یکی از مشکلات اقامتی استان همدان در غار علیصدر است، گفت: برای این نقطه گردشگری هم سرمایه‌گذار و داوطلب وجود دارد و در حال حاضر منتظر نهایی شدن نحوه اداره غار هستیم تا سرمایه‌گذار آن مشخص شود که به زودی اعلام می‌شود.

 

وی اظهار داشت: طراحی هتل‌ها طبق درجه و ستاره آن توسط استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود، ضمن اینکه لازم است تا نمادهایی از همدان در ورودی‌های هتل، سالن‌های آن و طبقات استفاده شود.

 

نیکبخت افزود: با توجه به اینکه پروژه مجتمع «مروارید غلتان» در مسیر غارعلیصدر و شهر جهانی لالجین واقع شده به طور حتم نمادی از این شهر در آن لحاظ می‌شود.

 

وی با اشاره به وضعیت ضریب اشغال هتل‌ها در همدان اظهار داشت: هنوز همدان مقصد گردشگری نشده و مسیر گردشگری است که کمبود هتل و مسائل فرهنگی از دلایل آن بود و اکنون با افزایش زیرساخت، باید نوع نگرش به جذب گردشگر نیز تغییر کند.

 

نیکبخت عنوان کرد: اکنون راه آهن همدان - تهران در حال اتمام است، آزادراه وجود دارد و فرودگاه بین المللی همدان نیز افزایش پرواز خواهد داشت.

 

استاندار همدان گفت: در مدت سه سال حضورم در همدان 34 میلیارد تومان در فرودگاه همدان هزینه شده و تا قبل از پایان سال پرواز همدان- تهران و همدان- کیش و عتبات راه‌اندازی می‌شود، ضمن اینکه با یک شرکت هواپیمایی کار برقراری پروازها را تمام کردیم که همه این پروازها باعث ورود گردشگر بیشتر به همدان می‌شود.

 

نیکبخت بیان کرد: سطح اشتغال هتل‌ها بیش از 30 درصد است و مطمئنم اگر همدان مقصد گردشگری شود و اگر برنامه‌های پیش‌بینی شده اجرایی شود، باز هم هتل کم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان