اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1395 - 7:53   |   کد مطلب: 23934
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: ریزش برف از 22 تا 26 بهمن ماه سالجاری بر تاسیسات زیر بنایی و روبنایی همدان خسارت وارد کرد.
ریزش برف بر تاسیسات زیر بنایی و روبنایی همدان خسارت وارد کرد

به گزارش صبح الوند، علیمردان طالبی خاطرنشان کرد: بر اساسی پیش بینی های اداره کل هواشناسی، ریزش برف و احتمال وقوع مخاطرات آب و هوایی به تمامی دستگاه ها اطلاع رسانی شد تا با آمادگی کامل اقدام به خدمات رسانی بکنند.
وی بیان کرد: در روزهای 22 تا 26 بهمن ریزش سنگین برف و برودت هوا موجب کولاک برف، یخبندان ، ورود موج سرما و مسدود شدن بسیاری از راه های ارتباطی این استان شد.
وی اضافه کرد: در این مدت زمان به علت ریزش برف و سرد شدن هوا برای جلوگیری از آسیب های احتمالی مدارس بسیاری از شهرستانها تعطیل شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: ریزش برف موجب قطعی شبکه برق رسانی و اخلال در آبرسانی به برخی مناطق از جمله شهرستانهای ملایر و نهاوند شد.
طالبی افزود: با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته در زمینه ریزش برف و وقوع مخاطرات آب و هوایی تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی با آمادگی قبلی اقدام به خدمات رسانی کردند.
وی فعالیت های صورت گرفته توسط دستگاه های امدادی و خدماتی را شامل برفروبی، بازگشایی راه های ارتباطی و معابر درون شهری، امداد و نجات ، اسکان اضطراری در راه ماندگان، رفع قطعی آب و برق و اطلاع رسانی به شهروندان بوده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان اظهارکرد: بستن محورهای پرخطر شامل آزاد راه همدان - ساوه و گردنه همه کسی به علت کولاک و در راستای حفظ سلامت جانی و مالی مسافران از مهمترین فعالیت های مقابله ای در مدت یاد شده است.
به گزارش ایرنا طالبی افزود: مخاطرات آب و هوایی از 22 تا 26 بهمن سالجاری خسارت هایی در بخش های مختلف از جمله برق و شبکه توزیع وارد کرد.
وی اضافه کرد: خسارت هایی بر ادوات و تاسیسات و ساختمانهای بخش کشاورزی، را هها و تاسیسات زیر بنایی، تاسیسات شهری ناشی از شکستگی و سقوط درختان و تابلوها از مخاطرات ناشی از ریزش برف بوده است.
وی بیان کرد: همچنین ریزش برف خسارتی بر بخش مسکن روستایی و شهری در برخی از شهرستانها وارد کرد که منجر به آسیب در حوزه معیشتی و حتی کالبدی شد.
ریزش برف از هفتم تا 12 بهمن ماه سالجاری حدود 83 میلیارد ریال به این استان خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان