اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 23:21   |   کد مطلب: 23930
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان از اعزام بیش از ۱۴۰۰ دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این دانش آموزان از ۱۶ بهمن در پنج‌ مرحله‌ اعزام شده‌اند.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی همدان

به گزارش صبح الوند، محمدتقی امیدی ساکت  اظهار داشت: 3 هزار و 200 دانش‌آموز پسر تا 15 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

وی افزود: هزار و 200 نفر از این تعداد دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی هستند  که مقام معظم رهبری از این تشکل به خوبی یاد می‌کنند.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان، تصریح کرد:2 هزار دانش دیگر نیز جاماندگان از مراحل اعزام هستند که با شروع امتحانات دی‌ماه این دانش آموزان از 16 بهمن تا 15 اسفند اعزام می‌شوند.

 

امیدی ساکت با اشاره به اعزام هزار و 400 دانش‌آموز از 16 بهمن تا امروز، بیان کرد:این دانش آموزان در پنج مرحله اعزام شده‌اند که روند اعزام این افراد تا 15 اسفند ادامه دارد.

 

وی با اشاره به شرایط جوی و بارش برف در دو روز اخیر، عنوان کرد:با این بارش‌ها مرحله اعزام دانش آموزان کبودرآهنگ متوقف شد که این کاروان برای جبرانی در پایان کاروان‌های دیگر اعزام می‌شوند.

 

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان در رابطه با شرایط جوی ساکن در جنوب کشور، گفت:ریز گردهای موجود و آلودگی هوا در جنوب کشور با بارش نزولات آسمانی بر زمین نشسته که جنوب کشور از آب‌وهوای مناسبی برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان پسر به جنوب کشور در 15 اسفند ماه به پایان می‌رسد، اظهار داشت:از 15 اسفند اعزام دانشجویان و بسیج محلات به راهیان نور آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان