اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 13:46   |   کد مطلب: 23921
معاون فرهنگی حوزه علیمه همدان، از برگزاری همایش ولایت محوری در سیره فاطمی با حضور مبلغین استان همزمان با ایام فاطمیه (۷ اسفند) در همدان خبر داد.
همایش ولایت محوری در سیره فاطمی در همدان برگزار می شود

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام حجت ا... کشوری دلاور، معاون فرهنگی حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: همایش مبلغین استان همدان تحت عنوان ولایت محوری در سیره فاطمی همزمان با ایام فاطمیه دوم (7 اسفند) در همدان برگزار می شود.

 

وی افزود: به روز شدن معلومات مبلغین ، ترویج سبک زندگی فاطمی در بین اقشار مختلف مردم توسط طلاب و مبلغین و همچنین ولایت محوری با الگو گیری از سیره حضرت زهرا(س) از برخی اهداف این همایش است.

 

وی با اشاره به اینکه  باید در جامعه اسلامی سبک زندگی فاطمی و اسلامی را ترویج داد، بیان کرد: حضرت فاطمه(س) نمونه بی نظیری در ولایت مداری است که انسان با الگو گیری از سیره این بانوی گرامی اسلام می تواند به قله معنویت و کمال برسد.

 

معاون فرهنگی حوزه علمیه همدان با بیان اینکه ترویج فرهنگ فاطمی نیاز امروز جامعه است، خاطر نشان کرد: بانوان می توانند با حضور در بخش های فرهنگی و اجتماعی زمینه نهادینه شدن فرهنگ فاطمی را فراهم کنند.

 

حجت الاسلام کشوری با اشاره به اینکه در عصر کنونی دشمنان دین با ترویج فرهنگ غلط به دنبال تضعیف عقاید دینی در جوامع اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز قشر جوان جامعه ما بیش از پیش به فرهنگ فاطمی نیاز دارند.

 

وی ادامه داد: مبلغین ما وظیفه دارند در سخنرانی های خود ارزش های ناب اسلامی و دینی را ترویج دهد و نسل جوان را با آموزه های دینی  آشنا کنند .

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان