اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. بهمن 1395 - 23:19   |   کد مطلب: 23914
مدیرخدمات شهری شهرداری همدان از شهروندان خواست:برای تسریع در پاکسازی خیابان ها و معابر عمومی با نیروهای خدمات شهری همکاری کنند.
شهروندان همدانی در پاکسازی معابر با شهرداری همکاری کنند

به گزارش صبح الوند، حسین خانجانی روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: تنها دغدغه موجود، پارک خودروها در خیابان های اصلی است که کار پاکسازی را با مشکل مواجه می کند.

وی در ادامه با هشدار نسبت به پارک خودروها در زیر درختان سطح شهر گفت: سنگینی برف انباشته شده در درختان امکان ریزش برف و شکسته شدن شاخه ها را در پی دارد.

خانجانی با بیان اینکه نیروهای خدماتی شهرداری همدان از شب گذشته تاکنون در چند مرحله اقدام به پخش ماسه و نمک در معابر این شهر کرده اند اظهار کرد:همزمان با آغاز ریزش برف،یک هزار نفر از نیروهای خدماتی شهرداری ضمن آماده باش کامل اقدام به پاکسازی برف معابر و پخش ماسه و نمک کردند.

وی اضافه کرد: 250 دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز به طور متناوب در عملیات برفروبی و فراهم کردن تردد خودروها در سطح شهر همدان به کار گرفته شدند.

مدیرخدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: هم اکنون برف معابر و خیابان های اصلی همدان پاکسازی شده اند و مسیر گنجنامه نیز تا یک ساعت دیگر بازگشایی می شود ضمن اینکه تردد در بلوار ارم قابل انجام است.

ریزش برف در استان همدان از نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه در همدان آغاز شد و بیشتر جاده های درون و برون شهری این استان را سفید پوش کرده است.

به گزارش هواشناسی استان همدان میزان ریزش برف در همدان 30 سانتی متر ، تویسرکان 10 سانتی متر، نهاوند 35 سانتی متر، رزن 17 سانتی متر، بهار 13 سانتی متر، اسدآباد هشت سانتی متر، فامنین 18 سانتی متر، کبودراهنگ 12 سانتی متر و قهاوند 26 سانتی متر گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان