اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. بهمن 1395 - 18:25   |   کد مطلب: 23893
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان:
همایش ملی «شهر سبز پایدار» اسفندماه امسال در همدان برگزار می شود
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری همایش ملی شهر سبز پایدار جهان اسلام در روزهای دوم و سوم اسفند 95 در همدان خبر داد
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان

به گزارش صبح الوند، ابراهیم مولوی ظهر یکشنبه در دهمین جلسه کمیته علمی و اجرایی همایش ملی شهر سبز پایدار افزود: همایش شهر سبز پایدار جهان اسلام در روزهای دوم و سوم اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد

 

 

 مولوی اضافه کرد: با وجود تمامی مشکلات سر راه این همایش، با اعتماد به اساتید و دانشگاههای سهیم در این جریان، اتفاقات خوبی در حال بروز است.

 

 

وی با اشاره به انتخاب دانشگاه بوعلی به عنوان دانشگاه سبز  افزود: بر همین اساس همایش شهر سبز در این  دانشگاه برگزار می شود.

 

 

وی اشاره ای نیز به پیاده راه سازی معبر خیابان بوعلی داشت و گفت: اجرای این طرح باعث شده در کنار آن، دستاوردهای بومی استان از جمله خودروی برقی یوشیتا مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

 

رئیس همایش ملی شهر سبز پایدار جهان اسلام با بیان اینکه به زودی مرکز همایش های بین المللی همدان افتتاح می شود، اظهار داشت: در این مرکز سالن های جانبی برای برگزاری پنل های مختلف در همایش ها در نظر گرفته شده که دارای ۱۰ سالن و یک تالار اصلی است.

 

 

ابراهیم مولوی ضمن تشکر از زحمات دبیر خانه همایش، حمایت و همکاری بی وقفه شورای شهر همدان در زمینه برگزاری همایش را قابل تقدیر دانست و گفت: همچنین درایت و حسن نیت شهردار همدان و سایر همکاران در این خصوص قابل توجه بوده و امیدوارم همایش هر چه بهتر اجرا شود.

 

دبیر اجرایی همایش ملی شهر سبز پایدار جهان اسلام نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداخت.

 

 

حسن محمدی با اشاره به وزن علمی بالا و جایگاه مناسب همایش افزود: اقبال ارسال مقاله بسیار خوب و حتی فراتر از حد پیش بینی ها بوده است.

 

 

رحمانی عضو هیئت علمی دانشگاه و رئیس کمیته علمی همایش ملی شهر سبز پایدار نیز با بیان اینکه بیشتر مقالات از موسسات آموزش عالی رسیده است، افزود: همچنین موسسه و سازمان های دیگری نیز برای همایش مقاله ارسال کرده اند که نسبت به سایر همایش ها رقم قابل توجهی است.

 

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان