اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. بهمن 1395 - 8:55   |   کد مطلب: 23864
فرمانده سپاه انصارالحسين همدان با بيان اينكه تهديد نظامي ايران بلوف سياسي است، گفت: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن با شكوه تر از قبل خواهد بود.
فرمانده سپاه انصارالحسين همدان

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان،‌ 22 بهمن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: 22 بهمن زمینه‌ساز و بسترساز تشکیل نظام جمهوری اسلامی بعد از 2500 سال حکومت شاهنشاهی شد.

 

 

 

وی با بیان اینکه در طول 1400 سال به غیر از مقطع 10 ساله پیامبر مکرم اسلام و زمان پنج ساله امیر مومنان(ع)، اسلام هیچ حکومتی در طول تاریخ نداشت،‌ گفت: 22 بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی از نقاط محوری و اساسی است.

 

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: با توجه به وضعیت و شرایط حاکم بر دنیا در آن زمان عمده حکومت‌ها وابسته به بلوک غرب و یا بلوک شرق بودند و تنها انقلابی که دست رد بر مارکسیست، کمونیست، کاپیتالیست و سرمایه‌داری زد نظام اسلامی است که به شکل مستقل بر اساس آرمان‌های اسلام شکل گرفت.

 

 

 

وی با اشاره به نقش ایران در منطقه غرب آسیا در دفاع از ملت‌های مسلمان و مستضعف و حضور نیروها به صورت مستشاری در سوریه و عراق با هدف کمک به ملت‌ها افزود: با توجه به توطئه‌هایی که استکبار به ویژه آمریکا،‌ صهیونیست و انگلیس با بهره‌گیری از عوامل خود در داخل کشور ایجاد می‌کند،‌ حضور در راهپیمایی 22 بهمن امری ضروری است.

 

 

سردار ابوحمزه به نقش بی‌بدیل امام(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان هدایتگر ملت‌های مسلمان و مستضعف اشاره کرد و ادامه داد: با نگاه در این ابعاد حضور گسترده و ده‌ها میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار اثرگذار و سرنوشت‌ساز بوده و باعث ناامیدی دشمن و ایجاد امید در ملت‌های مسلمان و مستضعف خواهد شد.

 

 

 

 

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، زمینه‌ساز حل بسیاری از چالش‌ها و موانعی خواهد بود که دشمنان اسلام و در رأس آن آمریکا در مجامع بین‌المللی و در عرصه‌های مختلف اقتصادی و یا سیاسی بخواهند ایجاد کنند.

 

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه تهدیدهای آمریکا اقدام جدیدی نیست و تمام رئیس جمهور‌های این کشور در این مسیر حرکت کرده‌اند، تصریح کرد: همیشه یکی از موضوعات و محورها علیه انقلاب از سوی آمریکا، تهدید نظامی بود که البته یک بلوف سیاسی و جنگ روانی است

.

 

وی دفاع دولت‌های مرتجع منطقه از آمریکا را یکی از دلایل تهدیدهای نظامی دانست و گفت: دولت‌های مرتجع منطقه از حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی نگران هستند.

 

 

 

سردار ابوحمزه دلیل دیگر تهدید‌های نظامی علیه ایران را موضوع دفاع آمریکا از رژیم غاصب صهیونیست به دلیل ترس و وحشت از پیروزی ملت‌های مسلمان برشمرد و اظهار کرد: فروش سلاح توسط آمریکا به عربستان، قطر و امارات نیز دیگر هدفی است که از این تهدیدها دنبال می‌شود.

 

وی به 20 هزار میلیارد دلار بدهی، کسری بودجه و مشکلات عدیده داخلی آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: حدود 45 تا 50 میلیون نفر از مردم آمریکا زیر خط فقر زندگی می‌کنند.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر اینکه تهدیدها بیشتر نوعی فرافکنی است، بیان کرد: در طول 38 سال همیشه مردم در مقابل تهدیدها، منسجم‌تر، قوی‌تر، آگاهانه‌تر و هوشمندانه‌تر در راهپیمایی‌ها شرکت کرده‌اند.

 

 

وی یادآور شد: تهدیدها نه تنها زمینه انسجام، وحدت و یکپارچگی نظام جمهوری اسلامی تحت امر ولایت مطلقه فقیه را ایجاد می‌کند که ماهیت درونی دشمنان را بیشتر برای ملت آشکار خواهد کرد.

 

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان