اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1395 - 12:25   |   کد مطلب: 23860
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به تهدیدات اخیر رئیس جمهوری جدید آمریکا خواهند داد.
عضو خبرگان رهبری

به گزارش صبح الوند، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از اول انقلاب تاکنون به تجربه ثابت شده است که بعد از عنایات الهی حفظ و پایداری انقلاب در گرو حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف است و امت اسلامی امسال هم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بار دیگر دفاع خود از انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند.

 

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان افزود: مردم ایران از سال 42 که پایه های انقلاب شکل گرفت تاکنون تا پای جان در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته اند و از آن زمان تاکنون حضور مردم سرنوشت ساز بوده است.

 

آیت الله اصفهانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته با حضور مردم استمرار داشته است و هر جایی که مردم به صورت گسترده و پرشور حضور داشته اند مستکبرین، آمریکا و سایر طاغوت ها عقب نشینی کرده اند و ترسیده اند که ورود مستقیم داشته باشند.

 

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: همانطور که به فرموده امام راحل(ره) حفظ جمهوری اسلامی از اهم واجبات است لذا شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز از اهم واجبات است و مردم همدان نیز همپا با سایر مردم ایران حضوری پرشور و دشمن شکن در این آیین مراسم خواهند داشت و باز هم با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان