اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1395 - 8:34   |   کد مطلب: 23848
معاون فرهنگي هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان:
اكران 16 فيلم در جشنواره فيلم فجر امسال/افزايش استقبال در روزهاي پاياني جشنواره
معاون فرهنگي هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان از اكران 16 فيلم در جشنواره فيلم فجر از چهاردهم تا بيست ويكم بهمن ماه همزمان با استانهاي ديگر، خبر داد و گفت : در روز هاي پاياني جشنواره شاهد استقبال بيشتري از سوي مردم هستيم.
معاون فرهنگي هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان:

به گزارش صبح الوند، مجيد فروتن در گفتگو با خبر نگار صبح الوند بيان داشت: در هر روز دو فيلم در چهار سانس 3، 5، 7و 9 شب در مجتمع شهيد آويني با پرداختن به مسائل و مشكلات  اجتماعي و دفاع مقدس و... اكران ميگردد كه در اين دوره تعداد فيلها نسبت به دوره هاي قبلي بيشتر شده است.

 

وي افزود: در اين دوره از جشنواره سعي شده تا با تبليغات وسيعتر مردم را به تماشاي فيلمها جذب كنيم كه خوشبختانه استقبال خوبي هم داشته ايم و هر چه به روزهاي پاياني جشنواره نزديك ميشويم شاهد استقبال بيشترمردم هستيم.

 

مجيد فروتن بيان داشت: فيلم هايي كه در اين دوره اكران ميگردد محصول كار كارگردانهاي كار اول و كارگردانهايي است كه قبلا نيز  كاركرده اند.

معاون فرهنگي هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان در خصوص جشنواره موسيقي كه در دوازدهم و سيزدهم بهمن برگزار شده است گفت: در اين جشنواره بحث رقابت تخصصي مطرح بود كه استقابل مردم از آن به نحو بسيار خوب و قابل توجهي انجام شد.

 

 وي هدف از برگزاري اين جشنواره را گسترش هنر بين نوجوانان و جوانان اعلام كرد و اظهار داشت: مراسم اختتاميه جشواره فيلم در تهران برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان