اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. بهمن 1395 - 19:35   |   کد مطلب: 23844
همزمان با نهمین روز از دهه فجر ۳۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۹۵۷میلیون تومان با حضور نمایندگان مجلس، فرماندار ویژه و امام جمعه ملایر و جمعی از مسئولان این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
۳۵ طرح‌‌ عمرانی‌ ملایر به بهره‌برداری رسید

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنيم از ملاير،  عبدالعظیم رضایی عصر امروز در جمع مردم روستای حسین آباد شاملو مهمترین پیامد انقلاب اسلامی ایران را در هم کوبیدن ابهت پوشالی ستمگران و ظالمان دانست و افزود: بیان آموزه‌ها و آرمان‌های انقلاب متعلق به زمان و مکان خاصی نیست و باید در تک تک لحظات و تمامی رفتار‌‌های ما ساری و جاری بوده و همواره مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما همواره مخالف هرگونه بی‌عدالتی و تبعیض میان مردم و بخش‌های مختلف کشور بوده است، گفت: سطح خدماتی و رفاهی در روستاها باید در شأن مردم باشد.

 

 

رضایی با بیان اینکه امام راحل(ه) در بدو انقلاب توصیه اکید به توسعه و بازسازی روستاهای کشور داشتند تصریح کرد: امام خمینی بناهای ارزشمندی را برای خدمت‌رسانی به روستاها پایه‌گذاری کردند که از جمله آنها بنیاد مسکن و جهاد سازندگی بود.

 

 

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: امروز نیز خدمت‌رسانی بهینه به روستاها و مناطق محروم در اولویت کاری دولت یازدهم قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب ما ریهش و اساسش بر پایه ضد استکباری بودن و ایستادگی در برابر ظلم و بیدادگری بود افزود: امروز نیز شعار اصلی انقلاب ما مقاومت و پایداری در برابر دشمنان و دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم است.

 

 

رضایی با اشاره به  شعار استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی افزود: یکی از مؤلفه‌های استقلال امنیت غذایی است که از مسیر روستاها می‌آید و همین امر اهمیت پیگیری مسائل در روستاها را دو چندان می‌کند.

 

 

رضایی با بیان اینکه حق روستاییان در ارایه خدمات به خوبی ادا نشده افزود: تاکنون نتوانسته‌ایم به خوبی از امکانات موجود بویژه در سال‌هایی که درآمد کشور بسیار خوب بود، برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده کنیم.

 

 

فرماندار ملایر با اشاره به اینکه امروز سیاست دولت تدبیر و امید بر مبنای محرومیت زدایی قرار دارد گفت: یکی از افتخارات  دولت تدبیر و امید این است که با وجود تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی  خدمت‌رسانی به روستاها در اولویت کاری بوده و با قوت ادامه دارد.

 

وی خواستار حضور گسترده مردم ولایت مدار شهرستان ملایر در راهپیمایی 22 بهمن ماه شد و افزود: امسال ملت ایران با حضور پرشور و چشمگیر خود علاوه بر تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه دشمن را در جای خود متوقف و وادار به عقب‌نشینی می‌کند.  

 

در نهمین روز از ایام مبارک دهه فجر 35 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 957 میلیون تومان بهره‌برداری و عملیات اجرایی یک طرح آغاز شد.

ساختمان دو دهیاری در روستاهای کوسج خلیل با اعتبار 60 میلیون تومان و نامیله با اعتبار 105 میلیون تومان  در زمینی به مساحت 220 مترمربع در سه طبقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

همچنین خانه عالم روستای فروز توسط یکی از خیران این روستا با اعتبار 60 میلیون تومان در زمینی به مساحت 300 مترمربع و زیربنای 120 مترمربع بهره برداری شد.

 

بهره‌برداری از ساختمان نماز خانه دبستان مولوی روستای حسین آباد شاملو با اعتبار یکصد میلیون تومان به مساحت 120 مترمربع و چند طرح شرکت تعاونی تولید روستایی باغداران ملایر شامل بهره برداری از دو باسکول 60 تنی با 70 میلیون تومان اعتبار، شش گرمخانه با اعتبار 60 میلیون تومان و آغاز عملیات اجرایی ایستگاه گاز با اعتبار 50 میلیون تومان از دیگر طرح های قابل افتتاح شهرستان ملایر در نهمین روز از ایام دهه فجر بود.

 

 

 بهره‌برداری از 26 طرح مخابرات با اعتباری بالغ بر 910 میلیون تومان از دیگر طرح های قابل افتتاح امروز در ملایر بود که این طرح‌ها شامل ارتقاء و تعویض سیستم 19 سایت تلفن همراه، افزایش پهنای باند و کانال راه دور و اینترنت در چند مرکز روستایی، فیبرنوری اداره امور مالیاتی و راه‌اندازی ای دی آر مرکز آورزمان است.

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان