اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1395 - 23:43   |   کد مطلب: 23825
سامانه پرداخت الکترونیک شهرداری همدان افتتاح شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، ظهر امروز سامانه پرداخت الکترونیک شهرداری همدان با حضور شهردار و تنی چند از مسوولان افتتاح شد.

 

شهردار همدان در این مراسم با بیان اینکه این پروژه اهمیت زیادی برای شهرداری دارد اظهار کرد: این پروژه‌ با هزینه 5 میلیارد تومانی یک کار زیربنایی است که در همدان شکل گرفته است.

 

سیدمصطفی رسولی با بیان اینکه در همدان به عنوان شهر سبز پایدار معرفی شده است، یکی از شاخصه‌های آن را الکترونیکی کردن دانست و خاطرنشان کرد: با زیرساختی که فراهم شد پایه آن در شرکت اتوبوسرانی و با الکترونیکی کردن بلیت الکترونیکی فراهم شد.

 

وی یکی از شاخص‌های اصلی در الکترونیکی کردن را جلوگیری از سوء استفاده در اسناد عنوان کرد و با بیان اینکه با الکترونیکی کردن فعالیت‌ها، افراد دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند و با ورود به سیستم می‌توانند از خدمات بهره‌مند شوند، اظهار کرد: منطقه یک همدان به عنوان پایلوت شهر الکترونیک قرار گرفته است.

 

شهردار همدان با بیان اینکه از دو ماه پیش این طرح در منطقه یک شهر همدان اجرایی شده و امروز چهار منطقه پایلوت می‌شود، بر به‌روزرسانی شهرداری تأکید کرد و افزود: شهرداری باید برنامه‌های خود را با برنامه روز تطبیق دهد و اگر یک برنامه برای آن تعریف شد و نباید به همان برنامه اکتفا کند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال 88 که من در منطقه 2 بودم اولین قراردادی که برای یکپارچه‌سازی صدور پروانه ساختمانی که با مشهد بسته شد بالغ بر 700 الی 800 میلیون تومان بود خاطرنشان کرد: متاسفانه این قرارداد خروجی نداشت ولی اکنون با هماهنگی‌های صورت گرفته خدمات خوبی ارائه می شود.

 

رسولی با اشاره به اینکه قراداد اولیه با شرکت مخابرات در خصوص ایجاد شبکه بسته شده و تفاهمنامه امضاء شده بالغ بر 3 میلیارد تومان است گفت: تا سقف 70 میلیارد تومان تفاهم‌نامه خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان