اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1395 - 23:42   |   کد مطلب: 23824
همزمان با هشتمین روز از ایام دهه فجر، شامگاه سه شنبه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر با اعتبار 15 میلیارد ریال با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر اظهار کرد: اجرای شبکه جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب در محدوده خیابان پارک، خیابان شهید رجایی و بلوار قائم مقامی به طول 7.5 کیلومتر آغاز شده و 2 هزار واحد انشعاب نصب خواهد شد.

یاسین جوکار افزود: علاوه بر این طرح توسعه و اصلاح شبکه و استاندارد سازی انشعابات آب در سطح شهر ملایر به طول سه کیلومتر با اعتبار 2 میلیارد ریال آغاز شده است.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهر ملایر با صرف هزینه ای بالغ بر 24 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی شروع عملیات حفاری چاه آب آشامیدنی جدید ملایر، بهره برداری از سه دستگاه شیر فشار شکن و چاه آب شرب ملایر هر کدام با سه میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح های قابل بهره برداری در این روز برشمرد.

جوکار نصب یک هزار و 500 فقره انشعاب فاضلاب در سطح شهر ملایر با اعتبار 52 میلیارد ریال و اجرای پنج کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه فرسوده توزیع آب و استاندارد سازی یک هزار و 300 فقره انشعاب آب در سطح شهر ملایر با اعتبار 9 میلیاد ریال را از دیگر اقدامات در سال جاری عنوان کرد.

وی به احداث ساختمان اداری آبفای شهر جوکار با اعتبار 22 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: به منظور مدیریت فشار آب شهر ملایر چهار دستگاه شیر فشار شکن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال نصب شد.

در این آیین محمد کاظمی نماینده مردم ملایر بر لزوم شتاب در اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ملایر به منظور جلب رضایت شهروندان و ارایه خدمت بیشتر به آنان تاکید کرد.

همچنین در این آیین عملیات اجرایی ساختمان اداری امور آب و فاضلاب شهر زنگنه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و زیربنای 128 مترمربع آغاز شد که یکساله بهره برداری خواهد رسید.

در هشتمین روز از ایام دهه فجر پنج طرح عمرانی آب و فاضلاب شهری ملایر با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد و 500 میلیون ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان