اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. بهمن 1395 - 12:36   |   کد مطلب: 23818
فرزند شهید ستار ابراهیمی گفت: برای ما یک افتخار است که حضرت آقا کتاب دختر شینا را مطالعه کردند و تقریظی بر آن نوشتند.
 دختر شینا

به گزارش صبح الوند، مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار نافع در رابطه با ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت گفت: این پاسداشت کار بسیار خوبی است که همراه با تقدیر از راویان و نویسندگان کتاب‌های «وقتی مهتاب گم شد»، «گلستان یازدهم» و «دختر شینا» در شهر همدان برگزار می شود.

 

وی تأکید کرد: تقدیر از راویان و نویسندگان این سه کتاب یک حرکت عالی است که کمک می کند تا ان شا الله فرهنگ کتاب خوانی نیز در جامعه ترویج پیدا کند.

 

فرزند شهید ابراهیمی افزود: با تقریظی که حضرت آقا نوشتند قطعا مخاطبان بیشتری مشتاق مطالعه این سه کتاب خواهند شد.

 

وی با دعوت از مردم برای حضور در این مراسم گفت: با تقریظی که رهبری داشتند انتظار ما ازمردم حضور حداکثری در این پاسداشت است.

 

فرزند شهید ابراهیمی در ادامه تصریح نمود: این کتاب که خاطرات مادر از زندگی با پدر، سپس شهادت ایشان است با قلم روان و شیوای خانم ضرابی زاده یک سبک ایرانی اسلامی را زیبا بیان کرده و خیلی موفق بوده است.

 

ابراهیمی تاکید کرد: در این کتاب ایستادگی مادر، گذشت و فداکاری پدر به خوبی به تصویر کشیده شده است.

 

وی افزود: ما خیلی از داستان ها و خاطرات را قبلا از مادر شنیده بودیم اما بعد از تألیف کتاب دختر شینا، تصویر سازی دوباره ای برای ما اتفاق افتاد، یک بار دیگر این خاطرات برای ما مرور شد و در گوشه گوشه ذهنمان خاطراتی از زندگی پدر و مادر به جای ماند.

 

پسر شهید ابراهیمی با اشاره به کتابهای حوزه ادبیات پایداری خاطر نشان کرد: این کتاب ها مسیر خود را پیدا می کنند و مردم با مطالعه این دسته از کتابها می توانند حمایت خود را از آنها اعلام کنند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای ما یک افتخار و سعادتی است که حضرت آقا این کتاب را مطالعه کردند و تقریظی بر آن نوشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان