اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. بهمن 1395 - 8:29   |   کد مطلب: 23764
رییس بنیاد نخبگان استان همدان از انتخاب 30 طرح در جشنواره رویش زاگرس در منطقه غرب کشور در سال جاری خبر داد.
رئیس بنیاد نخبگان استان همدان:

به گزارش صبح الوند، غلامحسین مجذوبی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند با بیان اینکه هر ساله بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان براساس آیین نامه جوایز تحصیلی و ثبت نام در سامانه اطلاعاتی بنیاد را اعطا می کند گفت:  در سالتحصیلی 95. 96 پس از برگزاری کارگاه های آموزشی جوایز تحصیلی در دانشگاه استان داده شد.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان با اعلام فراخوان و اطلاع رسانی در سامانه ثریا در این خصوص تاکنون ثبت نام کرده اند افزود: پس از تشکیل جلسات متعدد و بررسی پرونده ها و تشکیل کارگروه های تخصصی 9 دانشجو در مقطع دکترا و یک دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دو دانشجو نیز در مقطع کارشناسی مشمول جوایز تحصیلی قرار گرفتند.

 

رئیس بنیاد نخبگان استان همدان در خصوص بررسی پرونده های دانش آموختگان تاکنون گفت: برای جایزه شهید احدی که تا 5 دی ماه دانش آموختگان فرصت داشتند در سامانه ثریا تشکیل پرونده دهند به پایان رسیده و تعداد پرونده های موجود برای بررسی 10 پرونده و برای جایزه شهید چمران نیز بررسی 30 پرونده انجام شده است.

 

مجذوبی در خصوص جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش زاگرس که 5 و 6 آبان ماه در همدان برگزار شد نیز تصریح کرد: تعداد افراد ثبت نام شده در سامانه 148 نفر و تعداد افراد تایید شده در مرحله نخست داوری نیز بدون حضور متقاضیان در تهران 83 نفر اعلام شد.

 

وی ادامه داد: در بخش داوری تخصصی و حضور افراد در جشنواره و نمایشگاه پس از بررسی طرح ها از سوی تیم داوران 30 طرح منتخب اعلام شد که به نوبه خود در تاریخ برگزاری جشنواره کم نظیر است.

 

مجذوبی یادآور شد: در مراسم اختتامیه نیز از 30 غرفه برتر در بخش داوری و دو غرفه برتر در بخش تجاری سازی نیز تقدیر شد.

 

وی در مورد مراسمات انجام شده برای نخبگان استان در سال جاری نیز بیان کرد: تکریم از برگزیدگان آزمون سراسری و المپیاد های دانش آموزی و جشنواره خوارزمی در ماه رمضان و بهمن ماه امسال همزمان با دهه فجر انجام شده است.

 

مجذوبی عنوان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی تفکر انتقادی و مهارت نه گفتن نیز با حضور استعدادهای برتر بنیاد نخبگان مصادف با دهه فجر امسال از سوی بنیاد استان برگزار می شود.

 

رئیس بنیاد نخبگان استان همدان در خصوص برپایی اردوهای جهادی در سال جاری نیز اضافه کرد: این اردوهای جهادی در شهریور و بهمن ماه امسال در زمینه فرهنگی آموزشی تربیتی و عمرانی با حضور استعدادهای برتر و مخترعین بنیاد ملی نخبگان استان برگزار شد.

 

وی گفت: تاکنون دو اردوی جهادی پزشکی درمانی آموزشی و سه اردوی جهادی پزشکی درمانی فرهنگی با حضور پزشکان متخصص در حوزه دندانپزشکی و دانشجویان مشمول جوایز تحصیلی در سال جاری برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان