اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1395 - 14:31   |   کد مطلب: 23743
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در چندسال اخیر نسبت به مباحث هوا فضا کم لطفی داشته گفت: در برنامه ششم توسعه به این موضوع پرداخته شده و در چند روز اخیر مصوبه ای در مجلس جهت حمایت از این فناوری تصویب و تحویل شورای نگهبان شده است.

به گزارش صبح الوند، محمدمهدی زاهدی در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه دولت در چند سال گذشته نسبت به مباحث هوا و فضا کم لطفی کرده است گفت: دولت از این فناوری و دانش به حد اقتضای کشور استفاده و  بهره نبرده است.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  انتظار بود یک سرمایه گذاری خوبی دراین زمینه صورت می گرفت و برای راه اندازی پروژه های کلان بودجه لازم را به آنها اختصاص می داد که این امر صورت نگرفته است.

 

وی با بیان اینکه دولت اخیرا کارهایی را  در این زمینه شروع کرده است گفت: امیدواریم با این روال حرکت بهتری صورت گیرد و شاهد پیشرفت فناوری فضایی در کشور باشیم. .

 

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تصویب مصوبه ای جدید در خصوص حمایت از صنعت هوا و فضا گفت: اخیرا مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد  کمیسیون آموزش و تحقیقات مصوبه ای در این خصوص در مجلس علی الخصوص در مباحث مربوط به حمایت از ماهواره، ایستگاه های کنترلی و  .. با رای بالایی تصویب  و جهت تایید نهایی به شورای نگهبان هم ارسال شده است.

 

وی در پایان تاکید کرد:در برنامه ششم توسعه به موضوع فناوری فضایی پرداخته ایم و در آینده ای نه چندان دور شاهد پیشرفت در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان