اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1395 - 8:09   |   کد مطلب: 23741
معاون فرهنگی هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تحویل بلیت‌های پیش‌فروش شده فیلم فجر از فردا در مجتمع شهیدآوینی خبر داد و گفت: روزانه ٣٠ صندلی از سالن اکران فیلم‌های فجر به خبرنگاران اختصاص می‌یابد.

به گزارش صبح الوند، مجید فروتن از اختصاص ١٠ درصد بلیت‌های هر سانس اکران فیلم‌های فجر در همدان به اصحاب فرهنگ و هنر خبر داد و اظهار کرد: این بلیت‌ها در اختیار هنرمندان، خبرنگاران، ادارات و سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

 

وی تصریح کرد: ظرفیت روزانه سالن مجتمع شهید آوینی، ٣٤٠ نفر است که در چهار سانس پذیرای علاقمندان است و می‌توانند ١٦ فیلم منتخب جشنواره را تماشا کنند.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه این فیلم‌ها ١٤ تا ٢١ بهمن‌ماه اکران می‌شود، گفت: فیلم‌های «فراری»، «صوفی و دیوانه»، «ویلایی‌ها» ، «بدون تاریخ بدون امضا»، «تقصیر من نیست»، «تابستان داغ»، «آذر»، «شل» در بخش چشم انداز١ و «سارا و آیدا»، «یادم تو را فراموش»، «ماجرای نیم روز»، «دعوت نامه»، «اسرافیل»، «بن بست وثوق»، «چراغ های ناتمام» و «فصل نرگس» در بخش چشم انداز ٢ جشنواره در همدان به روی پرده می‌روند.

 

وی با اشاره به بلیت‌هایی که پیش‌فروش شده بود، اضافه کرد: کسانی که بلیت فیلم‌ها را پیش‌فروش کرده‌اند، می‌توانند از فردا ساعت ١٠ صبح بلیت‌های خود را از مجتمع شهید آوینی تحویل بگیرند.

 

فروتن خاطرنشان کرد: افرادی که موفق به خرید بلیت از طریق پیش‌فروش نشدند، برای تهیه بلیت فیلم‌ها می‌توانند یک تا دو ساعت قبل از هر سانس، اقدام به تهیه بلیت در مجتمع شهید آوینی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان