اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1395 - 11:54   |   کد مطلب: 23679
مسئول بسیج فرهنگیان کشور گفت: متاسفانه جنگ نرم در جریان بوده و برای مقابله با آن فعالیت‌ها و تحرکاتی درحال انجام است اما هنوز جبهه انقلاب شکل نگرفته است.
هنوز جبهه انقلاب در برابر جنگ نرم شکل نگرفته است

به گزارش صبح الوند، دکتر شعبانعلی رمضانی در آیین تودیع و معارفه مسئول کانون فرهنگیان شهرستان ملایر در جمع معلمان اظهار داشت: وابستگی یک عنصر جدی بازدارنده است و اگر تحت زعامت دین قرار نگیرد، خطرناک است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد به فرزند،خانواده، پست و مقام و... تعلق خاطر دارند، افزود: امام حسن عسکری(ع) می فرماید «تعلقات خود را کم کنید تا بتوانید آماده ظهور شوید».

 

مسئول بسیج فرهنگیان کشور گفت: اگر جنگ 8 ساله ایران دفاع مقدس نام گرفت به این دلیل بود که آن روزی که دشمن به مرزهای جغرافیایی ما حمله کرد همه کسانی که احساس مسئولیت کردند وارد میدان شدند و با کمک مردم در مقابل دشمن ایستادند و دشمن را عقب راندند.

 

وی با بیان اینکه امروز با افتخار از دوران دفاع مقدس سخن می‌گوییم، افزود: امروز نوع جنگ تغییر یافته و با توجه به شرایط میدان‌دار این صحنه نیز تغییر یافته است و دیگر نیروی نظامی نمی‌تواند میدان‌دار باشد.

 

رمضانی با اشاره به تشکیل سپاه به فرمان امام خمینی(ره) گفت: امام راحل با نگاه الهی و حکیمانه خود برای تمام صحنه‌های خطرناک کشور، ابزاری قدرتمند در اختیار نظام قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه میدان‌دار این صحنه و جنگ امروز عناصر قدرت نرم هستند، افزود: جنس جنگ، اهداف، ابزار و شیوه متفاوت شده بنابراین فرد خاص خود را می‌طلبد که ابتدا خوب بفهمد، صحنه را درست ترسیم کند و با آغاز طرح عملیاتی کند اقدام کند.

 

مسئول بسیج فرهنگیان کشور ابراز داشت: متاسفانه جنگ نرم در جریان بوده و برای مقابله با آن فعالیت‌ها و تحرکاتی درحال انجام است اما هنوز جبهه انقلاب شکل نگرفته است.

 

وی با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه برای مقابله با جنگ نرم گفت: جبهه انقلاب باید شکل بگیرد اینکه چه کسی کجا قرار گیرد و چه اقداماتی انجام شود و عمده قوا از کجا می‌آید این‌ها مسائلی هستند که امروز در فضای انقلاب باید مطرح شود.

 

* فرهنگیان برای مقابله با جنگ نرم ورود کنند

رمضانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان از جبهه انقلاب انتظار دارد تا با اتحاد و انسجام برای دردها و مسائل کشور در سطح ملی، منطقه‌ای و... چاره ای کند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید همه پای کار باشند، تصریح کرد: در این صورت دفاع همه جانبه صورت می‌گیرد و این رسالت امروز همه ما است.

 

مسئول بسیج فرهنگیان کشور افزود: دشمن امروز در تمام حوزه‌ها در حال فعالیت است و هیچ عرصه‌ای را خالی نگذاشته و در این سو متأسفانه ما عرصه‌های خود را درست شناسایی نکرده‌ایم.

 

وی با اشاره به اهمیت مقابله با جنگ نرم دشمن و تأکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص ادامه داد: هر کسی در هر سطحی باید دست به کار شود، باید برای مواجه با دشمن تدابیر منطقه‌ای نیز داشته باشیم.

 

رمضانی یادآور شد: مسائل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و مسائل مختلف امروز می‌طلبد که به خودمان بیاییم چراکه این دشمن بنای خود را بر نابودی ما و انهدام کامل جبهه حق گذاشته است که با بصیرت مردم موفق نیز نمی‌شود.

 

وی با تأکید بر زمینه‌سازی و سرعت دادن به کارها، گفت: مقام معظم رهبری توصیه می‌کنند اصحاب اندیشه‌ورز تشکیل دهید، بنابراین انسان‌های دلسوز و اهل فکر باید جمع شوند ببینند چگونه می‌توان جلوی این دشمن و آسیب را گرفت و ارزش‌ها را تجویز کرد.

 

مسئول بسیج فرهنگیان کشور افزود: امروز اگر ناراحت مسئله افزایش طلاق هستیم، باید ببینیم چگونه می‌توانیم طلاق را متوقف کنیم و به عنوان جامعه معلمین چاره اندیشی کنیم و اگر کاری نکنیم قصور است.

 

وی ابراز داشت: ما معلم جامعه و مراقب و محافظ اعتقادات و باورها هستیم و به عبارتی شکل‌دهنده اعتقاد و باورهای جامعه هستیم بنابراین باید کمک کنیم و نباید منتظر بمانیم.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: باید جامعه فرهنگی و فرهنگیان برای مقابله با جنگ نرم ورود کنند تا دیگران نیز به میدان بیایند.

 

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ دوم «علیرضا پیرحیاتی» تقدیر و سرهنگ دوم «داود مهدوی» به عنوان مسئول کانون فرهنگیان شهرستان ملایر معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان