اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1395 - 11:28   |   کد مطلب: 23677
مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از شهروندان خواست از تردد غیرضروری در سطح معابر و خیابان های شهر همزمان با ریزش سنگین برف خودداری کنند.
معابر همدان لغزنده است

به گزارش صبح الوند، حسین خانجانی  در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: تردد غیرضرور در معابر و خیابان های شهر نه تنها منجر به کند شدن خدمات رسانی لازم در پاکسازی برف می شود بلکه برای افراد نیز خطرساز خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: هم اکنون 800 نیروی انسانی در نمک پاشی و نیز پاکسازی معابر و خیابان های سطح شهر همدان به صورت شبانه روز فعالیت دارند.

 

خانجانی خاطرنشان کرد: بیش از 200 دستگاه خودرو سبک و سنگین نیز در عملیات برفروبی و فراهم کردن تردد خودروها در سطح شهر همدان بکار گرفته شدند.

 

وی بیان کرد: مخازن ماسه و نمک نیز به مقدار کافی در سطح شهر قرار داده شده است تا ضمن سهولت در توزیع و پخش در سطح معابر و خیابان ها، بتوان در کوتاه ترین مدت نسبت به پوشش مناطق اقدام شود.

 

همدان به لحاظ قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان سرد همراه با ریزش های متداوم برف برخوردار است.

 

ریزش برف در استان همدان از شب پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و بیشتر جاده های درون و برون شهری این استان را سفید پوش کرده است.

 

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان همدان، آسمان استان امروز(یکشنبه) نیمه ابری با افزایش ابر و در برخی نقاط همراه با بارش برف پیش بینی می شود و این وضعیت به تناوب تا بعدازظهر امروز ادامه دارد اما شدت بارش نسبت به روز گذشته کمتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان