اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. بهمن 1395 - 8:39   |   کد مطلب: 23675
رییس مجمع نمایندگان استان همدان:
عشق به انقلاب سبب شکوفایی استعدادهای شهید باقری شد
نماینده مردم همدان و فامنین گفت: عشق بی حد و اندازه نسبت به انقلاب اسلامی موجب شکوفایی استعداد های منحصر به فرد شهید باقری شده است
رییس مجمع نمایندگان استان همدان:

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار غلام حسین افشردی ( معروف به حسن باقری ) گفت:این شهید والا مقام از استعداد های درخشان و توانایی های منحصر به فردی در عرصه های نظامی برخوردار بوده است. ایشان همچون سایر شهدا با وجود سن کم اما با ایمان قلبی نسبت به اصول انقلاب اسلامی و با تکیه بر سلاح تقوا موفق شدند چندین عملیات مهم از جمله عملیات بیت المقدس را فرماندهی نمایند و این عملیات ها به لطف الهی و ثمره خون شهدا با موفقیت به پایان رسیدند.

 

این نماینده ی مجلس شورای اسلامی که خود نیز از آزادگان هشت سال دفاع مقدس می باشد، در ادامه افزود:وجه مشترک شهدای گرانقدر ما عشق بی حد و اندازه نسبت به ارزش های انقلاب اسلامی است. لذا همین عشق سبب گردید جان خود را در راه اسلام، بی ارزش بر شمرند و لحظه ای در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی دریغ نکنند.

 

وی اظهار کرد: یکی از دستاورد های شهیدانی همچون سردار شهید باقری نابود سازی فعل ( نمی توانیم ) در بین جوانان است. ایشان علی رغم عدم بهره مندی از تجربه ی کافی، در مدت کوتاهی به یکی از استراتژیست های بزرگ جنگی مبدل می گردنند که این امر به فرموده ی مقام معظم رهبری " از معجزه های انقلاب اسلامی است. "

 

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به وصیت نامه ی شهید باقری گفت:شهید باقری، انقلاب اسلامی را همچون تیری زهرآگین برای تمام مستکبران و یاوری برای مستضعفین جهان توصیف نمودند.

 

خجسته تاکید کرد: امروز چشم امید ملت های آزادی خواه به انقلاب اسلامی است. ابر قدرت های مستکبر با استعمار و چپاول مستمر کشورهای دنیا بذر نفرت و کینه نسبت به سیاست های امپریالیستی امریکا را در دل تمامی ملت ها کاشته اند و بدون شک بر اساس وعده ی الهی خون پاک شهدای اسلام موجب آزادی تمامی مستضعفین عالم خواهد شد.

 

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: یکی دیگر از ویژگی های اخلاقی بسیار ارزشمند شهید باقری دعوت به وحدت و مراقبت از بیت المال بوده است. لذا اگر ما موفق شدیم در جنگ تحمیلی، با وحدت و هم دلی در برابر تعداد زیاد دشمنان ایستادگی نماییم، امروز نیز قادر هستیم به راحتی از مشکلات داخلی گره گشایی نماییم و آن دسته از اندک افرادی که با غارت بیت المال به دنبال پایمال کردن خون شهدا هستند را برای همیشه رسوا نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان