اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1395 - 15:21   |   کد مطلب: 23669
معاون وزیر راه و شهرسازی در کنگره معماری و شهرسازی کهن ایران گفت: این کنگره در جهت بازخوانی معماری و شهرسازی ایران و ادامه و تداوم راه استاد گرانقدر آیت الله شیرازی می باشد.

به گزارش صبح الوند،  سعید ایزدی در حاشیه کنگره معماری و شهرسازی کهن ایران در دانشگاه بوعلی سینای همدان  در جمع خبرنگاران  بیان کرد: امیدواریم بتوانیم از طریق این همایش ها با همفکری پژوهشگران و حرفه مندان زمینه تداوم و حفاظت این ارزش ها را فراهم کنیم.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در شورای سیاست گذاری تصمیم گرفتیم که کنگره استانی تشکیل دهیم و در این نشست نیز مباحث تاریخ معماری و شهرسازی شهر همدان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی اضافه کرد: یافته های کنگره استانی در دبیرخانه جمع آوری و در کنگره اصلی ارائه خواهد شد و همچنین هر کدام از این یافته ها به طور جداگانه چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

 ایزدی یادآورشد: در این نشست ها، مسئولین ذیربط، مدیران شهری در کنار حرفه مندان و دانشجویان در رابطه با تاریخ معماری و شهرسازی استان بحث و بررسی انجام داده و این عرصه گفتمان سازی زمینه را برای تبادل آراء و انتقال دانش فراهم می کند.

 

وی عنوان کرد: برگزاری چنین کنگره هایی در جهت بازخوانی معماری و شهرسازی ایران و ادامه و تداوم راه  استاد گرانقدر آیت الله شیرازی می باشد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در وهله دوم یافته ها را به شکل بیانیه هایی عملیاتی خواهیم نمود و این یک مسیر جدیدی برای به نتیجه رساندن مباحث کنگره ها خواهد بود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان