اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1395 - 14:20   |   کد مطلب: 23668
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان جزئیات پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر در بخش هایی همچون توسعه و ساخت راه ها، حوزه راهداری و پرو ژه های فنی و اجرایی را تشریح کرد.

به گزارش صبح الوند، مهندس فرهاد فرزانه  در گفتگو با صبح الوند، در خصوص پروژه های  قابل افتتاح در دهه فجر بیان کرد: در بخش راه، احداث بزرگراه نهاوند – بروجرد به طول 8 کیلومتر و احداث باند دوم کبودرآهنگ – شیرین سو قطعات 1 و 2 به طول 14.4 کیلومتر در برنامه افتتاحیه دهه فجر قرار دارد.

 

مدیر کل راه وشهرسازی استان افزود: احداث باند دوم رزن- آوج به طول 10 کیلومتر ، ، باند دوم رزن-قروه -کاج به طول 9.2 کیلومتر، تعریض محور خیر آباد- تویسرکان به طول 3.5 کیلومتر از جمله پروژه های بخش راه است.

 

وی ادامه داد: همچنین احداث باند دوم جوکار – خیرآباد به طول 5.3 کیلومتر، تعریض محور نهاوند- برزول به طول 2 کیلومتر، بهسازی روستای شادمانه به طول 4.7 کیلومتر و روستای منجان به طول 0.4 کیلومتر از دیگر پروژه های بخش راه محسوب میشود.

 

وی در رابطه با  اعتبارات هزینه شده در بخش توسعه و ساخت راهها گفت: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها حدود شصدو بیست و شش هزارو پانصد و ده میلیون ریال است.

 

مهندس فرزانه در رابطه با پروژه های قابل افتتاح درحوزه راهداری گفت: در این قسمت نیز لکه گیری و روکش روعان – دخان به طول 20 کیلومتر، اجرای روکش حفاظتی محور ملایر- توره به طول 1.3 کیلومتردر برنامه های افتتاحیه دهه فجر قرار دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین روکش راه روستایی به طول 4 کیلومتر ، روکش راه فرعی ملایر- خنداب به طول 9.5 کیلومتر وروکش راه روستایی جریا- باباکمال به طول 3.3 کیلومتر از جمله پروژه های افتتاحیه در بخش راهداری است.

 

مهندس فرزانه عنوان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها در بخش راهداری حدود شصت هزارو شصد و نود و چهار میلیون ریال است.

 

وی در رابطه با پروژه های افتتاحیه در بخش فنی و اجرایی گفت: احداث مجتمع اداری گل تپه با 353 متر مربع زیربنا و احداث مجتمع اداری قروه در جزین با 342 متر مربع زیربنا با مجموع هزینه کرد هشت هزارو نهصدو پنجاه و شش میلیون ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان