اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. بهمن 1395 - 10:11   |   کد مطلب: 23660
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان:
امداد رسانی هلال احمر همدان به 464 گرفتار در برف
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تیم های هلال احمر این استان در 24 ساعت گذشته به 464تن از شهروندان که در برف و کولاک گرفتار شده بودند، امداد رسانی کردند.
امداد رسانی هلال احمر همدان به 464 گرفتار در برف

به گزارش صبح الوند، بهروز کارخانه ای  در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: 6 عملیات در جریان ریزش برف و کولاک و چندین عملیات امداد جاده ای در این مدت زمان توسط هلال احمر انجام شد.

 

وی افزود: 31 نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب 9 تیم با استفاده از 9 دستگاه آمبولانس برای امداد رسانی به حادثه دیدگان به محل های مورد نظر اعزام شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: با توجه به ریزش متناوب برف و برودت هوا احتمال در راه ماندن مسافران زیاد بود که پایگاه های امداد جاده ای این استان برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده تجهیز و آماده شدند.

 

کارخانه ای اضافه کرد: به این منظور به 9 پایگاه هلال احمر واقع در جاده های برون شهری شامل گردنه اسدآباد، زاغه، تجرک، فیروزان و مسیر رزن - گرمک برای میزبانی از در راه ماندگان اطلاع رسانی لازم انجام شده است.

 

 وی گفت: در 24 ساعت گذشته 17 مسافر در راه مانده در پایگاه امداد جاده ای هلال احمر اسکان اضطراری شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهارکرد: در پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر همدان جیره خشک، غذای کنسروی و پتو ذخیره شده و در اختیار مسافران قرار می گیرد.

 

کارخانه ای گفت: 30 دستگاه آمبولانس، 12 دستگاه خودروی نجات، هشت دستگاه کامیون به همراه خودروی وانت، سواری و موتورسیکلت در طرح زمستانه امسال به کار گرفته شده اند.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان