اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. بهمن 1395 - 9:20   |   کد مطلب: 23595
عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با اشاره به فیش حقوقی منتشر شده از مدیر عامل فروشگاه رفاه گفت: این موضوع را هم در کمیسیون حقوقی و قضائی و هم در کمیسیون اصل 90 در دستور کار قرار می دهیم تا به موضوع رسیدگی شود.

به گزارش صبح الوند، روح‌الله حضرت‌پور، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به فیش حقوقی منتشر شده از مدیر عامل فروشگاه رفاه گفت: این موضوع را هم در کمیسیون حقوقی و قضائی و هم در کمیسیون اصل 90 در دستور کار قرار می دهیم تا به موضوع رسیدگی شود و علت وجود چنین پدیده ای در دولت مشخص و با فرد خاطی برخورد صورت گیرد.

 

وی همچنین در خصوص تحقیق و تفحص از فروشگاه رفاه عنوان کرد: هنوز خبری از امضا و اتفاق نظر نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از فروشگاه رفاه در دست ندارم، ان شاالله بعد از تعطیلی های مجلس این موضوع را نیز مورد بررسی قرار می دهیم؛ سوال از وزیر هم در این خصوص فعلا در دستور کار نیست.

 

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با بیان اینکه باید با چنین پدیده هایی در کشور مبارزه کنیم بیان داشت: متاسفانه چنین پدیده های نا مبارکی در برخی از دستگاه ها وجود دارد و باید بنا به دستور رهبر معظم انقلاب با چنین پدیده های نامبارکی مبارزه و مقابله به عمل آید و بطور جدی با این پدیده در کشور مبارزه کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان