اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. بهمن 1395 - 23:35   |   کد مطلب: 23568
پنجمین جشنواره ملی روح خدا به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد نهضت بزرگ امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز آغاز به کار کرد.
پنجمین جشنواره کشوری "روح خدا" آغاز به کار کرد

به گزارش صبح الوند به نقل از ابنا،آغاز به کار این جشنواره با رونمایی از پوستر توسط آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد انجام شد.

 

پنجمین جشنواره ملی روح خدا در بخش‌های مقاله‌نویسی، شعر، وبلاگ‌نویسی، مسابقه کتابخوانی وصیت امام(ره)، نقاشی و خوشنویسی برگزار می‌شود.

 

با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" موضوع بخش ویژه این جشنواره هم مطابق با نام و شعار امسال در نظر گرفته شده است.

 

با رونمایی از پوستر این جشنواره، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در یزد، بلوار دانشجو، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال کنند.

 

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا چهارم تیر ماه سال 1396 در نظر گرفته شده و وب‌سایت www.roohkhoda.ir  هم برای کسب اطلاعات بیشتر از سوی دبیرخانه اعلام شده است.

 

این جشنواره برای پنجمین سال متوالی و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دبیرخانه دائمی جشنواره ملی روح خدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان