اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. دى 1395 - 13:36   |   کد مطلب: 23455
فرمانده انتظامی شهرستان همدان:
کاهش 30 درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل
فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه وقوع جرم ر مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاه َاشکاری داتشه است گفت: در میانگین مجموعه سرقت‌ها، 30 درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پژمان  قویمی با بیان اینکه  میزان رضایت مردم از خدمات نیروی انتظامی نشان‌دهنده عملکرد صحیح این نهاد است گفت: نیرو انتظامی شهرستان همدان در سال 95 نسبت به مدت مشابه سال خدمات چشمگیری را به انجام رسانده است.

 

فرمانده انتظامي شهرستان همدان به بیان آماری در خصوص کاهش وقوع جرم نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت و اظهار کرد: در بحث سرقت منزل  27 درصد نسبت به سال 94، سرقت مغازه 45 درصد، طلافروشی و بانک 100 درصد، موتورسیکلت 34 درصد، خودرو 24 درصد، سرقت داخل خودرو 33 درصد، سرقت قطعات خودرو 24 درصد، در بحث کیف‌قاپی 39 درصد  و 100 درصد کیف‌قاپ‌ها دستگیر شدند و کش روی 8 درصد کاهش داشتیم.

 

سرهنگ قویمی افزود: در بحث پلاک 52 درصد کاهش سرقت  و در بحث سایر سرقت‌ها 31 درصد در نه ماه گذشته کاهش دادیم.

 

وی اظهار کرد:  در میانگین مجموع سرقت‌ها، 30 درصد کاهش  را نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

 

فرمانده انتظامي شهرستان همدان بابیان اینکه در 24 روز گذشته  در کاهش وقوع جرم وضعیت مطلوبی داشتیم گفت: در دی ماه سال جاری  41 درصد کاهش سرقت در مغازه، 31 درصد در سرقت خودرو ، سرقت موتورسیکلت 100 درصد ،قطعات خودرو 27 درصد  ،سرقت پلاک  60 درصد و کیف‌قاپی در دی‌ماه 75 درصد کاهش داشته‌ایم و علت آن این است که بحث  دستگیری سارق را در کار خود قرار داده‌ایم.

 

وی در خصوص دستگیری معتادین متهاجر گفت: در بحث معتادین با معتادین ولگرد خیابانی برخورد می‌کنیم که 37  درصد افزایش دستگیری معتادان داریم و 16 درصد افزایش دستگیری سارقین داشته ایم.

 

سرهنگ قویمی بیان کرد: در دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر362 نفر در سال 95 و در سال 94، 107 نفر را دستگیر کرده‌ایم.

 

وی اظهار کرد: در خصوص طرح‌های حجمی 20 درصد و 60 درصد افزایش در طرح‌های موضوعی داشتیم.

 

فرمانده انتظامي شهرستان همدان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 234هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی همدان صورت گرفته که 47 درصد عملیاتی شده و 122 هزار تماس مشاور در جهت مشاوره صورت گرفته است و در کل 53 درصد افزایش داشتیم.

 

وی در خصوص وضعیت نزاع در شهرستان همدان گفت: بیشتر نزاع‌ها در همدان به دلیل اختلافات خانوادگی، مسائل مالی و نزاع بر سر ملک و زمین در برخی مناطق روستایی است.

 

سرهنگ قویمی در پایان در خصوص وضعیت کلانتری‌ها همدان گفت: با مراجعه به کلانتری‌های همدان متوجه تغییرات آشکار در آن‌ها خواهید شد و متوجه خواهید شد حقوق شهروندی در این مکان‌ها برقرار است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان