اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1395 - 23:47   |   کد مطلب: 23418
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان همدان خبر داد
معرفی 856 طرح تولیدی برای دریافت تسهیلات به بانک عامل در همدان
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 856 طرح تولیدی امسال برای دریافت 140 میلیارد ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است که تاکنون 490 طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری بسیج، سرهنگ شهرام صادقی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه 490 واحد کوچک تولیدی و مشاغل خانگی توسط بسیج سازندگی راه اندازی شده است، اظهار داشت: برای ایجاد این تعداد واحد تولیدی 78 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان کرد: با پرداخت این مقدار تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی در 30 عرصه از جمله زنبورداری، قارچ، طیور، تولید عسل و انواع ترشی فعال شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: 856 طرح تولیدی امسال برای دریافت 140 میلیارد ریال تسهیلات به بانک عامل معرفی شده است که تاکنون 490 طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی اضافه کرد: تسهیلات پیش بینی شده برای حمایت از طرح های تولیدی و مشاغل خانگی همدان در سال جاری 150 میلیارد ریال است.
صادقی افزود: با توجه به اینکه احتمال ریزش و موفق نشدن افراد در دریافت تسهیلات نیز وجود دارد طرح های معرفی شده از سوی بسیج سازندگی به بانک عامل به 200 میلیارد ریال می رسد.

وی اظهار کرد: به افراد متقاضی ایجاد واحدهای تولیدی کوچک بین 30 تا 300 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود ولی اگر طرح نیازمند اعتبار بیشتری باشد با تایید کارشناسان تا یک میلیارد ریال تسهیلات نیز به آن اختصاص می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان