اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. دى 1395 - 7:35   |   کد مطلب: 23406
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دوره آموزشی سامانه چاپ ویژه کارشناسان استان های غرب کشور در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، مجید فروتن اظهار کرد: دوره آموزشی سامانه چاپ ویژه کارشناسان استان های کردستان، لرستان، ایلام و کرمانشاه روزهای یکشنبه و دوشنبه ١٩ و ٢٠ دی ماه با هماهنگی دفتر امور چاپ وزارت ارشاد با حضور کارشناسان این دفتر در همدان برگزار شد.

 

وی افزود: در این دوره که کارشناسان چاپ شهرستان های استان همدان نیز حضور داشتند، مراحل انجام تمام امور مربوط به متقاضیان و دارندگان مجوز چاپ، از طریق سامانه آموزش داده شد.

 

فروتن خاطرنشان کرد: ثبت درخواست متقاضیان اخذ مجوز چاپ، خرید و فروش دستگاه های چاپی، نقل و انتقالات مکان چاپخانه و ثبت تمامی اطلاعات آماری واحدهای چاپی از جمله مواردی است که از طریق سامانه مذکور انجام شده و به صورت سراسری قابل رویت و گزارش گیری است.

 

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: طبق سیاست های دفتر امور چاپ در راستای اجرای ضوابط مربوط به دولت الکترونیک، از سال ٩٦ تمامی امور مربوط به چاپ باید از طریق سامانه مذکور انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان