اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. دى 1395 - 19:42   |   کد مطلب: 23396
در حالی که مردم در پایان هر ماه نگران حذف شدن از لیست دریافت یارانه هستند که وزیر کار خبر از ارسال پیامک برای قطع یارانه پردرآمدها و امکان اعتراض برای خانوارها داده که در ماه‌های آینده خانوارهایی که پیامک دریافت کنند از لیست حذف خواهند شد.
حذف شدگان یارانه مشخص شدند

به گزارش صبح الوند به نقل از میزان، در حالی به زمان واریز یارانه دی ماه نزدیک می‌شویم که وزیر تعاون خبر از حذف سری جدید از یارانه بگیران از طریق پیامک داده است و قرار بر این است که این مبلغ به حساب اقشار کم‌درآمد واریز شود.
 
طرحی که در هفته‌های گذشته به تصویت مجلس شورای اسلامی نیز رسید تا از ین طریق اقشار پردرآمد از لیست دریافت یارانه حذف و هدفمندی به هدف خود نزیدک شود.
 
پیامک‌های جدید در روزهای گذشته تحت عنوان حذف یارانه به برخی خانوارها ارسال شده که بررسی‌ها نشان می‌هد که این خانوارها در صورت معترض بودن باید مستندات درآمدی برای واریز یارانه ارائه کنند.
 
همچنین حذف یارانه اقشار پردرآمد جامعه که طبق قانون باید براساس بانک‌های اطلاعاتی دقیق صورت پذیرد وارد مرحله تازه ای شده است.
 
در این رابطه علی ربیعی وزیر کار با اشاره به ارسال پیامک برای حذف سه گروه از یارانه بگیران گفت: برای سه گروه از یارانه بیگران پیامک حذف یارانه اراسال شده چرا که طبق اطلاعات موجود حدود 7 میلیون نفر در کشور درآمد خلی بالا و رفتار غیر‌قابل کنترل اقتصادی دارند.
 
گفتنی است گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه دریافت کرده‌اند در دی ماه و ماه‌های آینده یارانه‌شان حذف خواهد شد و پس از آن خانوارها مدنظر باید در صورت اعتراض، مدارک خود را ارائه تا با بررسی آن نتایج اعلام شود.
 
براین اساس گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه در ماه‌های آینده دریافت کرده‌اند  باید مستندات و مدارک لازم خود را برای اثبات نیازمندی خود برای دریافت یارانه اعلام کنند به طوری‌که این مدارک نشان دهد درآینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد خود، یارانه آنها تدوام یابد.
 
معمولا یارانه نقدی خانوارهایی که در سال‌های گذشته حذف شده است،  با مراجعه به سایت yaraneh10.ir نسبت به دلایل حذف آگاه می‌شدند که از این پس نیز افراد می‌توانند با مراجعه به این آدرس نسبت به حذف یارانه خود اقادام نمایند که پساز ثبت اعتراض ظرف یک ماه تا 40 روز با خانوارها تماس گرفته می‌شود و درباره تداوم و یا قطع یارانه آن‌ها اطلاع رساین خواهد شد.
 
بر این اساس، تا کنون بیش از 4 هزار نفر از لیست دریافت یارانه حذف شده‌اند که این روند در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت تا هدفمندی یارانه‌ها به هدف اصلی خود نزدیک شود.
 
 پیش بینی می‌شود «هفتاد و یکمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به دی ماه 95 به ازاء هر نفر 45 هزار و 500 تومان، ساعت 24:00 روز یکشنبه مورخ 1395.10.26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.
 
مبلغ یارانه نقدی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته 45 هزار و 500 تومان است.
 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان