اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. دى 1395 - 13:23   |   کد مطلب: 23335
استاندار همدان خبر داد:
برگزاری 296 برنامه در هفته ملایر
استاندار همدان از برگزاری 296 برنامه در هفته ملایر خبر داد و گفت: از مجموع این برنامه ها 17 برنامه در هفته ملایر شاخص است

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نیکبخت ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در استانداری همدان با اشاره به اینکه در هفته ملایر هستیم، گفت: برای شناساندن ملایر باید خوب برنامه ریزی و کار شود و در مراسم هفته ملایر باید صدا و سیما خیلی خوب تبلیغات و اطلاع رسانی کند.

 

وی اظهار کرد:  امسال 296 برنامه برای هفته ملایر در نظر گرفته شده است که 17 برنامه به عنوان برنامه های شاخص است.

 

استاندار همدان  افزود: استان همدان با وجود داشتن مشاهیر، مفاخر و تاریخ بلندی که از گذشته تاکنون داشته است خوب شناسایی و معرفی نشده است و با برنامه هایی همچون هفته ملایر امیدواریم بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران با تعامل جهانی که انجام داد باعث شد که شورای امنیت که قبلاً علیه ایران قطعنامه سنگین داشت امروز قطعنامه هایش علیه اسرائیل شود و در حال حاضر به اندازه ای حقانیت ایران ثابت شده که آمریکا هم به خود اجازه نداد که از اسرائیل حمایت کند.

 

نیکبخت در خصوص یکی دیگر از دلایل قدرت ایران تصریح کرد: قبلا برای کشور برنامه ایران هراسی تدارک می دیدند امروز ایران را امین و تصمیم گیر در منطقه می دانند که استکبار جهانی نمی توانند بدون ایران در منطقه تصمیم گیری کنند.

 

وی با اشاره به راه آهن همدان که 13 سال است مشکل ریل گذاری دارد، بیان کرد: ما توانستیم ریل برای راه آهن همدان وارد کنیم که امیدواریم تا پایان سال قطاررا به همدان برسانیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان