اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. دى 1395 - 20:51   |   کد مطلب: 23290
مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری همدان گفت: در سه سال گذشته سرمایه گذاری خارجی در این استان بیش از 300 درصد رشد داشته است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، مهرداد موسوی روز چهارشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان با بیان اینکه همدان ظرفیت های زیادی برای جذب سرمایه گذار دارد افزود: به همین منظور در سطح استان طرح های نیمه فعال و نیمه تمام که در تملک و اختیار بانک ها بوده و بلا استفاده مانده است با کمک فرمانداری ها احصا و شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این فرصت برای افرادی که تمایل دارند در این حوزه ها همکاری کنند فراهم شده تا با سرمایه گذاری در این طرح های نیمه تمام مشارکت کنند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر سیاست دولت ارتقا سرمایه گذاری است و حمایت از سرمایه گذار ضروری، حیاتی و لازم الاجرا است و همه مسئولان دولت مکلف هستند در این زمینه مشارکت داشته باشند.

موسوی گفت: معاونت جذب و حمایت از سرمایه گذار از پنج ماه قبل فعالیت خود را در استان همدان آغار کرده و در این مدت با 50 شرکت تفاهم نامه منعقد کرده که این شرکت ها در اتمام طرح های نیمه تمام همکاری های لازم را با این استان داشته باشند.

وی افزود: همچنین فرصت های جدیدی سرمایه گذاری در سه بخش کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری و خدمات ارائه شده است و طرح های مختلف در این بخش ها نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه همه باید در اقتصاد مشارکت کنند اضافه کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیز در سایه مردمی کردن و خصوصی کردن اقتصاد است.

وی اظهار کرد: باید سرمایه گذاری خصوصی و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را در دستور کار قرار داد تا با ایجاد واحد های تولیدی ،کارخانه ها و صنایع اشتغال ایجاد کرد و در این زمینه رسالت سنگین تری داریم.

معاونت جذب و سرمایه گذاری از حدود یک سال قبل بنا بر ضرورت در سطح کشور و در استانها در استانداری ها تشکیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان