اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. دى 1395 - 8:49   |   کد مطلب: 23276
شهردار همدان در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان با گلایه از اعضای شورا، درخواست کرد که بگذارند شهرداری کار خود را انجام دهد.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، سیدمصطفی رسولی در این نشست خطاب به اعضای شورای شهر همدان عنوان کرد: برای شهرداری دلسوزی نکنید و اجازه دهید کار خودمان را بکنیم.
وی اضافه کرد: از اعضای شورای اسلامی شهر همدان می خواهم فقط نظارت کنند تا متوجه باشند کارها را انجام می دهیم.
رسولی گفت: در این مدت از سرمایه گذار دعوت کردیم اما اعضای شورای شهر در جلسه حضور نیافتند؛ در تهران با بانک شهر نشست هماهنگی کردیم بازهم اعضا همراهی نکردند.
شهردار همدان افزود: جلسه های مرتبط انجام شده و از اعضای شورای شهر درخواست می کنم که در نشست ها شرکت کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری در بحران مالی بسر می برد، گفت: هم اکنون درآمد شهرداری به 9 میلیارد تومان هم نمی رسد و با این رقم چطور می شود، شهر را مدیریت کرد.
رسولی اظهار کرد : 49 بند همراه با ارزش افزوده حذف شده است ، املاک را هم جزو درآمدزایی قرار نمی دهید و با این شرایط بودجه از کجا تامین کنیم.
شهردار همدان خاطرنشان کرد: از همه اعضای شورای اسلامی شهر همدان درخواست کمک و حمایت لازم را داریم.

** پرونده تخلف پارکینگ ها در دستور کار اعضای شورای شهر همدان
سخنگوی شورای اسلامی دوشنبه شب در صحن شورای اسلامی شهر همدان گفت: متاسفانه هر پارکینگ سطح شهر یک نرخ گذاری دارد و مردم شهرداری را مقصر می دانند.
کامران گردان اظهار کرد: امروزه بیمارستان ها، دانشگاه ها و مدارس و نیز اماکن عمومی و گردشگری که بابت پارکینگ مجوز پروانه گرفته اند با نرخ های متفاوت خودروها را پذیرش می کنند.
وی اضافه کرد: نیاز است تا حذف پارکینگ ها مورد بررسی و برای تصمیم گیری به کمیسیون ماده 100 ارجاع شود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: وضعیت نامناسبی در نرخ ‌گذاری پارکینگ‌ ها وجود دارد که باید رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان