اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. دى 1395 - 12:42   |   کد مطلب: 23255
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تکذیب برگزاری جلسه با امیر قلعه نویی قبل از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: هیچ شرطی برای مهدی رحمتی تعیین نکرده‌ایم.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، علیرضا منصوریان بعد از خروج از نشست هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: به این دلیل در نشست هیأت مدیره حاضر شدم که گزارش عملکرد تیم را به هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه بدهم و آخرین بحث‌ها و پیشنهادات را درباره نفرات به آنها مطرح کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف لیست خروجی استقلال چه شد، گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که تا زمانی که بازیکنان جدید و ورودی نداشته باشیم لیست خروجی را هم اعلام نکرده و در واقع بازیکنی از ما جدا نشود. اگر بازیکنی اضافه شد حتما لیست خروج و نفرات مد نظر ما برای خروج از تیم اعلام می‌شود.

 

وی در خصوص آرش افشین نیز گفت:‌ ما به نقطه مشترکی در مورد افشین رسیدیم. همانطور که در ابتدای فصل با او قرارداد بسته بودیم. افشین طی چند روز آینده به باشگاه می آید و رضایتنامه می‌گیرد. دست ما هم باز است چون تا هفته بیستم نقل و انتقالات ادامه دارد و نمی‌خواهیم تیم را وارد حاشیه کنیم.

 

منصوریان در پاسخ به این سوال که لیست ورودی استقلال کی اعلام می‌شود، گفت: ما دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم یا قرارداد دارد و یا باشگاهش سخت به او رضایتنامه می‌دهد.

 

وی افزود: اگر تا پایان ماه نتوانیم بازیکن خوبی جذب کنیم دو نفر دیگر کلا از تیم ما خارج می‌شوند. ضمن اینکه وریا غفوری و روزبه چشمی هم به جمع ما اضافه خواهند شد که در واقع آنها هم لیست ورودی ما محسوب می‌شوند. محسن هم بعد از آ‌سیب‌دیدگی به جمع ما اضافه شد که باید از تیم پزشکی‌مان تشکر کنم. وریا هم برگشته است.

 

منصوریان در مورد بختیار رحمانی و مهدی رحمتی و لیست مازاد گفت: این دو بازیکن با ما تمرین می‌کنند و در جلسه امروز هم در مورد همین مسائل صحبت شد. هیأت مدیره با اعتقاد راسخ اعلام کرد که هر تصمیمی سرمربی می‌تواند در مورد بازیکنان ورودی و خروجی بگیرد.

 

سرمربی استقلال در مورد اینکه سه شرط برای مهدی رحمتی گذاشتند، گفت:‌ شرطی با رحمتی نگذاشته‌ایم. او محکم به کارش ادامه می‌دهد. ما هیچ شرطی با رحمتی نداشته‌ایم. در حوزه فنی همه بازیکنان مثل هم هستند و هیچکس نسبت به دیگری برتری ندارد. رحمتی هم مثل سایر بازیکنان استقلال است و همه قابل احترام هستند.

 

وی در مورد اینکه درست است که قبل از حضور در جلسه با امیر قلعه‌نویی مشورت کرده است، گفت:‌ این دروغ محض است. به این مسئله پردازش نکنید. من قبل از اینکه اینجا بیایم در رستورانم مشغول غذا خوردن بودم.

 

منصوریان درباره اینکه چه قولی به هواداران برای حضور قدرتمند در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و پلی‌آف آسیا می‌دهد، گفت: هیچ سرمربی نمی‌تواند قول بدهد. اما می‌توانم به هواداران قول بدهم که فضای مثبتی که در تیم ایجاد شده را ادامه می‌دهیم و همچنین به بنزین سبزی که در بازی با سپاهان استفاده کردیم ادامه می‌دهیم. جوانان خوبی در تیم داریم. ما به یک بلند شدن قوی نیاز داشتیم که امیدوارم این بلند شدن قوی را در بازی با سپاهان شروع کردیم و ادامه بدهیم.

 

وی افزود: در پلی‌آف آسیا هم بازی بسیار سختی داریم. حریف ما در غرب آسیا مثل ما رکورددار است ضمن اینکه آنها از نظر مالی بسیار قدرتمند هستند. امیدوارم 19 بهمن ماه از سد السد قطر بگذریم که در این صورت می‌توانیم خوب در آسیا نتیجه بگیریم. در لیگ هم ناامید نیستیم. شرایط جدول به گونه‌ای نیست که نتوان به لیگ برگشت.

 

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه ظاهرا باشگاه به زمان برگزاری دربی اعتراض داشته است، گفت: همین حالا که بالا بودم تصمیم گرفتیم نامه‌ای تنظیم و برای ارسال به سازمان لیگ تنظیم شود. دو پلنی که سازمان لیگ در اختیار ما قرار داد یکی در تاریخ 24 و یکی در تاریخ 28 بود. قرار بود ما به شرطی روز 28 با پرسپولیس بازی کنیم که هر دو تیم در لیگ همزمان به مصاف رقبایشان در هفته قبل بروند ولی اگر قرار باشد ما در تاریخ 24 بازی کنیم و در تاریخ 19 بهمن به مصاف السد برویم قطعا از لحاظ روحی آسیب دیده و ممکن است آسیب فیزیکی و بدنی هم به بازیکنان‌مان وارد شود.

 

وی افزود:‌ به نظر من ما باید در یک شرایطی کاملا برابر با پرسپولیس بازی کنیم و می‌توانیم خودمان را آماده این مسابقه در فاصله‌ای که به وجود می‌آید کرده و با شرایط مناسب به مصاف رقیب دیرینه برویم.

 

در پایان مصاحبه منصوریان خبرنگاران تلویزیونی نسبت به عدم مصاحبه کادر فنی و بازیکنان با دوربین‌ها در پایان بازی‌ها به سرمربی استقلال گلایه کردند که منصوریان گفت: نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد اما باید در این زمینه با افتخاری صحبت کنم. فکر می‌کنم اسپانسر باشگاه ما را خریده است! حتی بارسلونا و رئال مادرید هم اینگونه نیستند و باید شرایطی فراهم شود که دوربین‌ها هم بتوانند مصاحبه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان