اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. دى 1395 - 8:31   |   کد مطلب: 23209
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:
پشت پرده خرید ۷۰۰ دستگاه پولشمار توسط بانک ملی چه می گذرد
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، گفت:وزارت اقتصاد باید قرارداد خرید ۷۰۰ دستگاه پولشمار خارجی را لغو کند، در غیر اینصورت مجلس برخورد می کند.

به گزارش صبح الوند،امیرخجسته درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به مناقصه عمومی خرید 700 دستگاه اسکناس شمار و واگذاری آن به شرکت های خارجی، گفت: باید شفاف سازی شود که پشت پرده واگذاری 700 دستگاه پولشمار چه می گذرد و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی براجرای اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولید داخلی،چه لزومی دارد که بانک ملی 700 دستگاه پول شمار را خارج از کشور وارد کرده و امتیازات خوبی برای آنها در نظر بگیرد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وزارت اقتصادی و امور دارایی،بانک مرکزی و بانک ملی نباید امتیاز 700 دستگاه پولشمار را به شرکت های خارجی واگذار می کردند، افزود:فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری از وزارت اقتصاد خواسته که موضوع واردات 700 دستگاه پولشمار را تعیین و تکلیف کند و اجازه ندهد که تولید داخلی بیش از این در معرض خطر قرار گیرد.

 

وزارت اقتصاد قرارداد  700 دستگاه پولشمار را عملیاتی کند، مجلس برخورد می کند

خجسته با اشاره به اینکه  نباید تولید داخلی را بیش از این تضعیف کرد، ادامه داد:کارخانه های داخلی می توانند دستگاه های با کیفیت پولشمار تولید کنند، اما متاسفانه ما تولیدات داخلی را رها کرده و از خارج کشور وارد می کنیم، پشت پرده این موضوع چه می گذرد.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری با بیان اینکه اگر وزارت اقتصاد این قرارداد را عملیاتی کند، مجلس این قرارداد را لغو و برخورد خواهد کرد، تصریح کرد:باید دستگاه های پولشمار از تولید ملی استفاده شود و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان