اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. دى 1395 - 23:01   |   کد مطلب: 23185
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: وقتی داور برای سپاهان پنالتی گرفت به دروازه‌بان‌مان گفتم اگر این توپ گل شود فوتبال را کنار خواهم گذاشت.

به گزارش صبح الوند به نقل از قدس انلاین، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر نفت تهران مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و فینالست شدن تیمش اظهار داشت: شما خودتان بازی را نگاه کنید و ببینید پنالتی سپاهان پنالتی بود یا نبود. اگر همان صحنه هزار بار در محوطه جریمه سپاهان اتفاق می‌افتاد، داور برای ما پنالتی نمی‌گرفت.

 

وی ادامه داد: داور به ناحق برای ما پنالتی گرفت و در صحنه اخراج هم یک اشتباه دیگر داشت. مهاجم ما بی‌جهت کارت زرد اول را از داور گرفت و کارت صحنه دوم هم بسیار سختگیرانه به او داده شد. شما بروید نگاه کنید کارت زرد اول اصلاً درست بود یا نه. متأسفانه در بازی با استقلال هم به آن شکل داور بازیکن ما را دو کارته کرد تا به این بازی نرسد.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران یادآور شد: وقتی داور برای سپاهان پنالتی گرفت به دروازه‌بان‌مان گفتم اگر این توپ گل شود فوتبال را کنار خواهم گذاشت. من مطمئن بودم که خدای بالای سر، حق را به حق‌دار می‌رساند. حالا هی بروند تقلا کنند، وقتی آن بالایی نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

 

دایی خاطرنشان کرد: کجای دنیا وقتی برای حریف کرنر گرفته می‌شود داور توپ را از بازیکن می‌گیرد و روی نقطه کرنر می‌گذارد؟! تأکید می‌کنم تا آن بالایی چیزی نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

 

وی در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه امروز در ورزشگاه نقش جهان هواداران بسیار به او ناسزا گفتند، تصریح کرد: اشکال ندارد، بگذارید ناسزا بگویند. ما بازی را بردیم و رفتیم فینال! ان‌شاءالله فینال را هم می‌بریم و قهرمان می‌شویم اینها به ناسزاهای‌شان ادامه دهند. مهم این است که ما به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم. ما امروز چهار بازیکن اصلی‌مان را که از ابتدای فصل در ترکیب اصلی بودند در اختیار نداشتیم، اما بقیه بازیکنان آمدند و جور آنها را کشیدند. نفت امروز مردانه و هوشمندانه نتیجه گرفت. باز هم می‌گویم تا بالایی نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان