اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. دى 1395 - 11:45   |   کد مطلب: 23109
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
9دی روز تثبیت انقلاب و ولایت بود/ملت ایران هر توطئه‌ای علیه رهبری را در نطفه خفه می‌کند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: 9دی روز تثبیت انقلاب و ولایت بود و مردم با این حرکت خودجوش نشان دادند که پیرو ولایت هستند.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: نهم دی ماه یکی از ایام الله است که ما باید قدر و منزلت این روز را بدانیم و آن را گرامی بداریم.

 

وی با اشاره به حماسه 9دی و بصیرت ملت ایران در این روز بزرگ افزود: نهم دی روزی بود که حسن نیت‌ها و کینه‌ها مشخص شد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: 9دی روز تثبیت انقلاب و ولایت بود و مردم با این حرکت خودجوش نشان دادند که پیرو ولایت هستند.

 

وی در ادامه سخنانش با اشاره به پیام 9دی بیان کرد: روز 9دی حامل دو پیام بود یکی دوستی با ولایت فقیه و دیگری بیزاری از دشمن.

 

گنجعلی با بیان اینکه این روز تابلویی از اتحاد امت با امام زمان خود بود، افزود: این روز ثابت کرد که ملت ایران همواره پشتیبان ولایت هستند و امام و رهبری خویش را هیچ‌گاه تنها نمی‌گذارند.

 

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت حماسه 9دی یادآور شد: ملت ما باید از 9 دی درس‌ها بگیرند وهیچ‌گاه این روز تجدید ملت با امت را فراموش نکنند.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: در روز 9دی دشمن فهمید که این ملت در موقع خطر هر گونه توطئه‌ای که بخواهد کوچکترین حرکتی علیه این نظام مقدس و رهبری انجام دهد را در نطفه خفه می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان