اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. دى 1395 - 19:35   |   کد مطلب: 23091
در آزمون «به سوی فهم قرآن» که دوم و سوم دی ماه برگزار شد، بیش از ٤٢٢ هزار نفر از فرهنگیان شرکت کردند و ٨٣ درصد از این افراد نمره قبولی کسب کردند.

به گزارش صبح الوند، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی، ٣٤٤١ نفر از فرهنگیان در این آزمون موفق به کسب نمره کامل ٢٠ شده اند که باید با برگزیدگان سایر دستگاه های دولتی که مجموعا ٤٤٠٠ نفر می شوند در روز جمعه ١٠ دی ساعت ١٠ صبح در آزمون انتخاب نفرات برگزیده که به صورت الکترونیکی و تشریحی برگزار می شود به رقابت بپردازند. به ٢٢٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ٥٠٠ هزار تومان اهدا خواهد شد.

تعداد مراجعه به سایت آزمون در روز پنج‌شنبه دو میلیون و ٢٠٠ هزار مرتبه و در روز جمعه ٩٠٠ هزار مرتبه بوده است.

در این آزمون که برای نخستین بار در کشور با این تعداد شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار شد ، حدود نیمی از افراد با تلفن‌های هوشمند خود در آزمون شرکت کردند.

گفتنی است این آزمون در چهار گروه که هر گروه شامل استان‌ و زمان خاص بوده، برگزار شد و فرهنگیانی که نتوانستند در آزمون روزهای دوم و سوم دی ماه شرکت کنند و یا نمره قبولی دریافت کنند، می‌توانند روز جمعه ١٠ دی ماه با مراجعه به سایت  www.fahmequran.ir طبق جدول زیر مجددا در آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان