اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1395 - 22:12   |   کد مطلب: 23083
رئیس پلیس راه استان همدان از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: محورهای مواصلاتی همدان باز و رفت و آمد در آن جریان دارد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه بارش برف و باران از شامگاه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان همدان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: تمام محورها باز و رفت و آمد در آن جریان دارد.

وی در ادامه بیان کرد: با استفاده از تصاویر دوربین های نظارتی و استعلام از تیم های مستقر در محورها، در گردنه های آوج، اسدآباد، همه کسی، تویسرکان و سوباشی با توجه به کوهستانی بودن منطقه، بارش برف نسبت به سایر محورهای استان بیشتر و تردد در این گردنه ها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: در محور اراک، حد فاصل روستای چشمه علی محمد به سمت اراک نیز بارش وجود داشته و استفاده از زنجیر چرخ در این محور الزامی است.

عزیزی افزود: با توجه به شروع طرح زمستانی از ۱۷ آذر ماه، ماموران پلیس راه به همراه عوامل راهداری در گردنه ها و محورهای کوهستانی استان حضور داشته و برف روبی و نمک پاشی در سطح جاده ها انجام می پذیرد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان همدان جریان دارد به رانندگان توصیه کرد: هنگام سفر و رانندگی در فصل زمستان تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ، پتو و لباس گرم و بنزین کافی به همرا داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان