اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1395 - 9:47   |   کد مطلب: 23071
عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص تعداد امضاهای استیضاح وزیر راه مجلس گفت: 84 نفر از نمایندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده بودند که بعد از گذشت مدتی در حال حاضر 10 نفر از نمایندگان امضا خود را پس گرفته اند.

به گزارش صبح الوند عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در خصوص استیضاح وزیر راه وشهر سازی در مجلس گفت: کمیسیون عمران مجلس بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی را بدون هیچ موضع گیری سیاسی دنبال و تا رسیدن به نتیجه موضوع را پیگیری می کنیم.

 

وی همچنین در خصوص تعداد امضاهای استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس عنوان کرد: 84 نفر از نمایندگان استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده بودند که بعد از گذشت مدتی در حال حاضر 10 نفر از نمایندگان امضا خود را پس گرفته اند؛ بعد از دو هفته و بعد از بررسی برنامه ششم توسعه مجددا به بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس می پردازیم.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در خصوص خرید 10 فروند کشتی از کره جنوبی نیز اظهارداشت: موضوع خرید کشتی ها از کره جنوبی در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار گرفته است و به نمایندگان حاضر در کمیسیون عمران به این موضوع واکنش نشان داده اند؛ قطعا با این موضوع در مجلس برخورد می کنیم و همواره از وقوع چنین موضوعی جلوگیری می کنیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان